שיווק ופרסום

אז איך הצליח שילוח לשכנע אנשים לעבוד בקשר בראל?

האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER הוא היועץ האסטרטגי והשיווקי אייל לינור שליווה ומלווה את המכרזים הגדולים בישראל. לינור מדבר על ימיו בקשר בראל המיתולוגית, תפיסות שגויות במשרדי הפרסום ועוד
כתבי אייס |  11
אייל לינור (צילום יח"צ)
זיכרונות מקשר בראל המיתולוגית, העבודה ב"אנרגיית נכאים" על "הבית הישראלי של תנובה", הדינמיקה בחדרי המכרזים שמשרדי הפרסום בטוחים שהם שולטים בה אך רחוקים מהמציאות ועוד. אייל לינור, לשעבר איש קריאייטיב ופלנר במשרדי הפרסום הגדולים בישראל ובשנים האחרונות יועץ ואיש אסטרטגיה שמלווה משרדי פרסום מחד ומפרסמים מאידך מתארח בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן וחושף סיפורי עבר ותובנות שרכש לאורך השנים. 
בשיחה ארוכה מאוד (אך מרתקת) לינור מדבר על "תורת המכרזים" שלפיה עבדו במקאן, בה שימש כקריאייטיב פלנר: "הדבר הכי גרוע במכרז, זה אם אתה נכנס ואתה זר בחדר - לא יודעים מי אתה ולא מכירים אותך....קודם כל צריך ללמוד את הלקוח ולעשות ניתוחי אופי של כל מי שיושב בחדר, אחד מחפש קידום, זה מוטה כסף, זה אוהב קריאייטיב, אוהב בולשיט או לא....היינו ממפים לקוחות ל-4 סוגים עם שורה תחתונה וגם מנסים להבין מי האיש החזק בחדר ואיך לא להיכנע לפיתוי לדבר רק אליו...".
 לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
עוד מדבר לינור על התפיסות השגויות של משרדי פרסום ש"חושבים שהם אחראים להצלחה של הלקוח, וזה לא נכון". לדבריו "לקוח עושה כל כך הרבה שלא קשור בכלל למשרד פרסום ויש משרדים שבכלל עובדים בעולמות של מונופולים, דואופולים או טריאופולים וזה בכלל לא קשור למיתוג או לפרסום...".
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
 
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אני ואני ואני ואני.... (ל"ת)
    רביב 10/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    שמישהו יסגור חלון
    במבי 10/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש פה מלא רוח.
    סגור
  • 8.
    מיתוס המבריק הלך לו (ל"ת)
    לינור די מאכזב 10/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כל כך כל כך שטחי
    ערן 10/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן שזה כיף להקשיב לשיחה צהובה על מאחורי הקלעים של המכרזים אבל מדהים כמה שזה שטחי ולא קשור למהות. הכל הצגה אחת גדולה
    סגור
  • 6.
    שוב שיניתם כותרת?
    אבל רגע 10/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול הכותרת היתה שאף אחד לא רצה לעבוד בקשר בראל. עכשיו כבר רוצים?
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    כמה מרמור (ל"ת)
    קריאטיב 10/2017/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תנובה - לדייק לדייק
    שי 10/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קמפיין הגבינה עם הבית = ירון תגר.
    סגור
  • 3.
    תמיד כיף ומענין לשמוע את איל לינור
    שירה מרגלית 10/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד האנשים היצירתיים והחכמים בתעשיה.
    סגור
  • 2.
    לקח אולי המון קרדיט לעצמו אבל לפחות דיבר לעניין
    אבל היי 10/2017/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות לא דיבר בקלישאות של "רעיון בסוף מנצח" "איזה קראיטיב מגניב" "עשינו מיליון צפיותתתת" וכל מיני מנהלי פלוץ קריאטיב אחרים שלא התעדכנו עם העולם והבינו שהכל מדיד והכל ביצועים והרומנטיקה מתה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד על שהמצאת את הקריאייטיב פלנינג
    לא גיא לרר 10/2017/15
    הגב לתגובה זו
    15 0
    תודה רבה לאייל לינור על שהמציא את הקריאייטיב פלנינג את קבצי הGIF, את הכבל שמאפשר לראות את המחשב דרך הטלויזיה, תודה לאייל לינור על שקבע את הביטויים ׳׳מכרז גדול׳׳ ׳׳בוקר טוב׳׳ ו׳׳הרי החדשות׳׳. תודה רבה על התרומה הגדולה שלך למציאות שלך.
    סגור
  • לא גיא לרר, הרגת :) (ל"ת)
    גיא לרר 10/2017/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור