שיווק ופרסום
אז איך הצליח שילוח לשכנע אנשים לעבוד בקשר בראל?
האורח השבועי בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER הוא היועץ האסטרטגי והשיווקי אייל לינור שליווה ומלווה את המכרזים הגדולים בישראל. לינור מדבר על ימיו בקשר בראל המיתולוגית, תפיסות שגויות במשרדי הפרסום ועוד
זיכרונות מקשר בראל המיתולוגית, העבודה ב"אנרגיית נכאים" על "הבית הישראלי של תנובה", הדינמיקה בחדרי המכרזים שמשרדי הפרסום בטוחים שהם שולטים בה אך רחוקים מהמציאות ועוד. אייל לינור, לשעבר איש קריאייטיב ופלנר במשרדי הפרסום הגדולים בישראל ובשנים האחרונות יועץ ואיש אסטרטגיה שמלווה משרדי פרסום מחד ומפרסמים מאידך מתארח בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER של מירן פחמן וחושף סיפורי עבר ותובנות שרכש לאורך השנים.
בשיחה ארוכה מאוד (אך מרתקת) לינור מדבר על "תורת המכרזים" שלפיה עבדו במקאן, בה שימש כקריאייטיב פלנר: "הדבר הכי גרוע במכרז, זה אם אתה נכנס ואתה זר בחדר - לא יודעים מי אתה ולא מכירים אותך....קודם כל צריך ללמוד את הלקוח ולעשות ניתוחי אופי של כל מי שיושב בחדר, אחד מחפש קידום, זה מוטה כסף, זה אוהב קריאייטיב, אוהב בולשיט או לא....היינו ממפים לקוחות ל-4 סוגים עם שורה תחתונה וגם מנסים להבין מי האיש החזק בחדר ואיך לא להיכנע לפיתוי לדבר רק אליו...".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
עוד מדבר לינור על התפיסות השגויות של משרדי פרסום ש"חושבים שהם אחראים להצלחה של הלקוח, וזה לא נכון". לדבריו "לקוח עושה כל כך הרבה שלא קשור בכלל למשרד פרסום ויש משרדים שבכלל עובדים בעולמות של מונופולים, דואופולים או טריאופולים וזה בכלל לא קשור למיתוג או לפרסום...".
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.אני ואני ואני ואני.... (ל"ת)רביב 10/2017/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.שמישהו יסגור חלוןבמבי 10/2017/16הגב לתגובה זו0 0יש פה מלא רוח.סגור
-
8.מיתוס המבריק הלך לו (ל"ת)לינור די מאכזב 10/2017/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.כל כך כל כך שטחיערן 10/2017/16הגב לתגובה זו0 0כמובן שזה כיף להקשיב לשיחה צהובה על מאחורי הקלעים של המכרזים אבל מדהים כמה שזה שטחי ולא קשור למהות. הכל הצגה אחת גדולהסגור
-
6.שוב שיניתם כותרת?אבל רגע 10/2017/16הגב לתגובה זו0 0אתמול הכותרת היתה שאף אחד לא רצה לעבוד בקשר בראל. עכשיו כבר רוצים?סגור
- טען עוד
-
5.כמה מרמור (ל"ת)קריאטיב 10/2017/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.תנובה - לדייק לדייקשי 10/2017/15הגב לתגובה זו1 0קמפיין הגבינה עם הבית = ירון תגר.סגור
-
3.תמיד כיף ומענין לשמוע את איל לינורשירה מרגלית 10/2017/15הגב לתגובה זו0 0אחד האנשים היצירתיים והחכמים בתעשיה.סגור
-
2.לקח אולי המון קרדיט לעצמו אבל לפחות דיבר לענייןאבל היי 10/2017/15הגב לתגובה זו1 0לפחות לא דיבר בקלישאות של "רעיון בסוף מנצח" "איזה קראיטיב מגניב" "עשינו מיליון צפיותתתת" וכל מיני מנהלי פלוץ קריאטיב אחרים שלא התעדכנו עם העולם והבינו שהכל מדיד והכל ביצועים והרומנטיקה מתה.סגור
-
1.כל הכבוד על שהמצאת את הקריאייטיב פלנינגלא גיא לרר 10/2017/15הגב לתגובה זו15 0תודה רבה לאייל לינור על שהמציא את הקריאייטיב פלנינג את קבצי הGIF, את הכבל שמאפשר לראות את המחשב דרך הטלויזיה, תודה לאייל לינור על שקבע את הביטויים ׳׳מכרז גדול׳׳ ׳׳בוקר טוב׳׳ ו׳׳הרי החדשות׳׳. תודה רבה על התרומה הגדולה שלך למציאות שלך.סגור
-
לא גיא לרר, הרגת :) (ל"ת)גיא לרר 10/2017/15הגב לתגובה זו0 0סגור