שיווק ופרסום
אסי שביט: "אני צופה בטלוויזיה ולא מאמין שהצליחו למכור קריאייטיב כזה"
אסי שביט בעליו של 'שביט וזהו' ובעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם וה"ילד הרע" שתמיד אמר מה שהוא חושב, מתראיין בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן ומפריך חלק מסיפורי העבר לצד אישוש של כמה סערות ששמו היה קשור בהן. האזינו
לאחר השקת EAR CATCHER - סדרת הפודקאסטים על פרסום בשבוע שעבר עם נדב פרסמן. השבוע מתארח באולפן אסי שביט, בעליו של משרד הפרסום שביט וזהו מי שנחשב בעבר ל"ילד הרע" של תעשיית הקריאייטיב הישראלית ואחד מאנשי הקריאייטיב המוצלחים, הבכירים והוותיקים שפעלו ועדיין פועלים בענף.
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
בין השאר, שביט מנחש (וצודק! הראיון נערך לפני הידיעה על זכיית ליאו ברנט) למי יש סיכוי לשוב מפסטיבל קאן עם אריה, מדוע עזב את שלמור אחרי 10 שנים, איך הגיע לגיתם ולמה פיטר את כל הקריאייטיב אחרי שבוע. על הדיכוטומיה בין הקריאייטיב לבין הניהול לקוח, למה הוא לא הסכים לעבוד עם במאים ישראלים, על התקופה בגרמניה שבה ייצר "גוסטים" לתחרויות, על החזרה לארץ להורים שחולים, על הכוונה לעבוד ב-JWT ולמה הוא לא הגיע ברגע האחרון, על החיבור לחברון זלצמן והפרידה, על הקריאייטב הישראלי היום ועוד.
הפודקאסט של מירן פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, יעלה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית תתארח דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחה מעמיקה על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.זהו ואסיאביגדור 05/2018/25הגב לתגובה זו0 0רוח ורוח ורוח ושתיים וחצי לקוחות. כלום ושום דברסגור
-
15.אסימוטי 07/2017/17הגב לתגובה זו0 1שביט וזהו זה משרד בוטיק מאד מעורךסגור
-
14.למה אין rss לפרק? (ל"ת)לירן 06/2017/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.כל כך הרבה אהבה עצמית בכל סינק לא שמעתי בחיים שלי נשבע לך (ל"ת)באומן 06/2017/21הגב לתגובה זו1 1סגור
-
12.אסידודי 06/2017/21הגב לתגובה זו2 5בגלל זה אתה נשאר עם 3 לקוחותסגור
- טען עוד
-
11.התבגר יפהשרון 06/2017/21הגב לתגובה זו6 2בזכות אסי היו שנים שהפרסום היה סקסי, שבאת לעבודה ורציתי לנצח. כל הכבוד לו שהלך תמיד עם האמת שלו, ושלרוב באמת הצליח לעשות דברים מדוייקים ומעניינים. חסרים אסים כמוהו...ורק מלהקשיב לו שאני מתגעגע. הוא התבגר יפה ואני מקווה שעוד נשמע ממנו.סגור
-
10.אהבתיגרין 06/2017/21הגב לתגובה זו5 1במיוחד איך הטרנספורמציה בין שכיר או שותף קטן לעצמאי משנה לו את הפרספקטיבה.סגור
-
9.אין עוד פרסומאים חכמים ואמיצים כאלו (ל"ת)עובד לשעבר 06/2017/21הגב לתגובה זו6 1סגור
-
8.איזה כייף לשמוע אותו (ל"ת)מתגעגע 06/2017/20הגב לתגובה זו9 1סגור
-
7.איזה כייף לשמוע אותו (ל"ת)מתגעגע 06/2017/20הגב לתגובה זו10 1סגור
-
6.ראיון אותנטי אהבתי מאוד (ל"ת)עוזי 06/2017/20הגב לתגובה זו8 1סגור
-
5.אבל איזה חמוד מירןותיקי הותיקים 06/2017/20הגב לתגובה זו9 0לא דחוף לו להשמיע את דעתו, נותן למרואיין לדבר ושואל את השאלות הנכונות. סחתיין עליו.סגור
-
4.צודק לגמרי יש דברים שגובלים בפיגור (ל"ת)משרד הפרסום מת 06/2017/20הגב לתגובה זו5 1סגור
-
3.עוד אחד שחי בסרטראובן הגאון 06/2017/20הגב לתגובה זו2 7אפשר לחשוב מה הוא עשה שהוא כל כך טוב, פתאטיסגור
-
2.כנראה שראית את זה ותהית איך זה נמכר ללקוחבוב ארויו 06/2017/20הגב לתגובה זו7 7https://www.facebook.com/ShavitVeZehu/videos/1816787138576665/סגור
-
1.אסי שביט ממשששש לא מוערךעומר 06/2017/20הגב לתגובה זו4 8איש קריאייטיב בינוני לחלוטין. המשרד שלו לא מצליח לגייס לקוחות והוא בקשיים. אבל יפה, שימשיך לחיות בסרט - זה גם משהו.סגור