שיווק ופרסום

עדיין בחלום: קמפיין 'לעומק' לוואווי P10 משודר באירופה

חצי שנה לאחר פרסומת הכריסמס לוואווי, לעומק התודעה מקבל לידיו את פרויקט השקת ה-P10 של מותג הסלולר הסיני בפרסומת שמשודרת ב-27 מדינות 
משה בנימין |  9
וואווי P10 (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חצי שנה לאחר פרסומת הכריסמס למותג הסלולר וואווי (HUAWEI), משרד הפרסום לעומק התודעה המטפל בתקציב המותג במזרח אירופה והמדינות הנורדיות ממשיך לקבל רוח גבית מחברת הענק הסינית ועובר לפרויקט הבא, עם קמפיין חדש עבור הדגם העדכני של המותג - P10.
כמו הפרסומת הקודמת גם זו תשודר ב-27 מתוך המדינות שבהן משווק וואווי ועל פעילות הפרסום שבהן אחראי לא אחר מאשר משרד הפרסום הישראלי היושב ביהוד. על הקמפיין, לצד צוות ישראלי, אחראי ארז מיטל סמנכ"ל הקריאייטיב של לעומק התודעה שבשנתיים האחרונות מקדיש את כל זמנו לפעילות של משרד הפרסום בחו"ל עבור מותג הסלולר. חובבי הטריוויה שמכירים את מיטל שבזמנו החופשי גם מצייר, יוכלו לזהות בסרטון עבודת ענק שלו באחת הסצנות. 
 

הפרויקט צולם ב-5 מדינות כשהקונספט המרכזי שבו הוא יכולת הצילום הגבוהה של המכשיר בצילומי פורטרט, תחת הסלוגן: your face tells a story. לסרטון צולמו 10 גרסאות שיופצו ברחבי אירופה לפי התאמה גיאוגרפית כאשר בכל גרסה סצנה אחת שונה שבה מככב ידוען מקומי, כגון שחקן הכדורגל רוברט לבנדובסקי שהגרסה שבה הוא מופיע תשודר בפולין.  

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מפגיזים!
    מירב 05/2017/19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מישהו יודע מה קורה שם בתקופה האחרונה? פתאום לא מפסיקים לשמוע עליהם, כל כמה שבועות באים עם יציאה חדשה... ממש ממש כל הכבוד! (מפרגנת)
    סגור
  • 3.
    וואוו!
    עוזי 05/2017/19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    פשוט מדהים! כל הכבוד, באמת יופי של עבודה במשרד הזה עושה לאחרונה.
    סגור
  • 2.
    מוכשר, אבל:
    עובדת לשעבר 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    5 9
    ארז מיטל מוכשר פצצות אבל קצת מוזר לי שהוא לוקח קרדיט על משהו שלא הוא יצר... קצת עצוב, הרבה מביך אבל זה המקצוע וזה למה ברחתי ממנו.
    סגור
  • כמה קנאה וצרות עין
    האורקל 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    6 6
    לא כתוב בשום מקום בכתבה שמיטל "יצר" את הקמפיין לבדו. כתוב "אחראי". ובאמת מה לעשות... כסמנכ"ל קריאייטיב, הוא אחראי לטוב ולרע על התוצאה הסופית. אין אף קמפיין באף משרד פרסום, באף מדינה בעולם שבנאדם אחד עושה לבדו. יש תסריט ראשוני, שעובר שינויים ושדרוגים. ואז צריך למכור אותו ללקוח, לאחר אישור צריך לעבוד עם במאי ולדאוג שלא יקח את זה למקומות לא נכונים. שהליהוק יהיה נכון. שההפקה תוציא את המקסימום משחקנים, לוקיישנים וכולי. שהעורך יבנה את הסיפור, שהמוזיקה תרים את הסרט. שהמפיק ירים את הכל בתקציב אפשרי. מה לעשות, סמנכ"ל הקראייטיב באמת אחראי לגרום לכל זה לקרות.
    סגור
  • אחלה אבל מה זה קשור למה שכתבתי?
    עובדת לשעבר 05/2017/20
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תחפשו ביוטיוב, יש עוד אלף פרסומות עם מונולוג בדיוק כמו זאת רק טובות יותר. לא המציאו שום דבר חדש אז לא ממש ברור על מה כול החגיגה..
    סגור
  • אז מי יצר? (ל"ת)
    מה את מבלבלת את המוח 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 1.
    זה המשרד!
    לעומק התודעה 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    12 3
    תפנימו אנשים! כל אלה שעושים לעצמם פרסום כל היום בפייס, הם רעש וצילצולים בלי כלום .....
    סגור
  • בסדר נושנוש, מה שתגידי (ל"ת)
    כוס מגולח 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • דפוק
    לכוס מגולח 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אתה דפוק
    סגור