שיווק ופרסום
'שמעוני פינקלשטיין ברקי' יטפל בתקציב הפרסום של 'בית בלב' מקבוצת מכבי
רשת בתי האבות והדיור המוגן מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום 'בן נתן' לאחר 7 שנות פעילות משותפת. תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקלים
רשת \'בית בלב\' מקבוצת \'מכבי שירותי בריאות\' מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום בן נתן ותעביר את הטיפול בתקציב הפרסום לשמעוני פינקלשטיין ברקי. זאת לאחר מכרז שנערך בחודשים האחרונים ולווה על ידי יועץ הפרסום אלי דובב. לאייס נודע כי במכרז השתתפו בין השאר המשרדים דרורי שלומי שקד (בטרם כניסתו של ספי שקד למשרד) וברוקנר נטע יער.
ההתקשרות עם משרד הפרסום \'בן נתן\' מגיעה לסיומה לאחר 7 שנות עילות משותפת. בשנה האחרונה עמד תקציב הפרסום של \'בית בלב\' על כ-2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ- 4 מיליון שקלים. היקף תקציב הפרסום המוערך של הרשת לשנת 2012 הוא כ-3 מיליון שקלים בפועל.
ורדה קצאור, מנהלת השיווק של רשת \'בית בלב\': \"תקציב הפרסום של הרשת מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב\'שמעוני פינקלשטיין ברקי\' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של \'בית בלב\'. האסטרטגיה שהוצגה תומכת בבידול המבוסס על איכות ומקצועיות. אנו מבקשים להודות למשרד הפרסום \'בן נתן\' על ליווי מקצועי ומוצלח בשבע השנים האחרונות\".
יוזכר כי משרד הפרסום שמטפל בתקציב קופת חולים מכבי הוא יהושע TBWA שמטבע הדברים נחשב למועמד טבעי ולגיטימי להטמיע לתוכו גם את פעילות הפרסום של \'בית בלב\'. עם זאת, ברשת בחרו להמשיך את מתכונת ההפרדה בין תקציב רשת בתי האבות לתקציב הפרסום של הקופה, כפי שהיה בשנים האחרונות.
\'בית בלב\' היא חלק מקבוצת מכבי שרותי בריאות, ומתמחה בתחום הדיור המוגן. הרשת כוללת חמישה בתי דיור מוגן הממוקמים מצפון הארץ לדרומה, שני בתי חולים שיקומיים ועוד שישה מרכזי אשפוז.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.מיזה שמעוני? מחפשים אותו בבנק....יש ערבות? (ל"ת)ברקא 02/2012/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.אל תתקרבו לאלי דובב (ל"ת)אחד שנכבה 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.כל אחד מקבל את מה שמגיע לו !יוסף 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0ורדה + שמעוני -צוות מנצחסגור
-
9.יועץ הפרסום אלי דובב... (ל"ת)הוא חי?! 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.רק לי שמעוני נראה כמו מיקי בוגנים?! (ל"ת)מהזה 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
היה מת... (ל"ת)מיקי 02/2012/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.שלוש תמונות 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0הם החליפו איזה 3 פעמים את התמונות של הכתבות כנראה לדודי שמעוני היה מאוד חשוב איך הוא נראה אבל יותר מזה- להעיף את ברקי מהכותרת כמה טלפון וקבצים עברו בשעות האחחרונות :)סגור
-
6.וואו...יונתן 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0מי שישמע... אפשר לחשוב שהתקציב עבר בן נתן לאדלר או שלמורסגור
-
5.מברוק ! (ל"ת)שושו 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אוי ענת ענתלא ג'רי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. מספרת לכל העולם איך את הולכת לכבוש את שוק הפרסום ובינתיים אחרים כובשים לך לקוחות. חבלסגור
-
3.דרורי שלומי שששששקדשקד לא היה במכרז!!!! 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0הפסידו לשמעוני פינקלשטין בררררקי. וכמה זה היה חשוב למישהו שייכתבו שההפסד הוא של דרורי ושלומי מינוס ספי. ספי אולי תפסיק להתעסק בשטויות של איך אתה נראה זה די מאוס וגם לא יפה כלפי השותפים שלך החדשים וזה לא שהמכרז היה לפני חצי שנה. כבר ידעו שאתה מצטרף ואולי זה לא היה כזה גורם משמנעותי או חשוב למכבי. ותחשוב על זהסגור
-
2.בן נתן ובן לקחדש מהצפון 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0יהי שם בן מבורך.סגור
-
קרש מהצפון ? מה הקשר לבית בלב? (ל"ת)אנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מי זה ברקי (ל"ת)דני דין 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
חרקי המגעיל (ל"ת)אנונימי 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ברקייונתן 01/2012/31הגב לתגובה זו0 0אתה לא מכיר את ברקי?! גם אני לא!סגור
-
אני מכיר את ברקישחר 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0לכל הילדים הטיפשים שלא מכירים את ברקי אין הרבה אנשים שחיים פרסום בארץ וקובי הוא אחד מהםסגור
-
שחר, ילד טיפש (ל"ת)אנונימי 02/2012/01הגב לתגובה זו0 0סגור