שיווק ופרסום

עונת החתונות במגזר הערבי מגלמת פוטנציאל של 5 מיליארד שקל בשנה

חברת Marketalents לשיווק, פרסום ויח"צ במגזר הערבי, מפרסמת לראשונה כי כמחצית מהמתחתנים בכל שנה רוכשים דירה בעלות של כ-600 אלף שקל
המגזר הערבי מוציא בכל שנה בעונת החתונות למעלה מ- 5 מיליארד שקל כך מפרסמת לראשונה חברת Marketalents לשיווק, פרסום ויחסי ציבור במגזר הערבי.
על פי נתונים שאספה החברה ממחקרים ומבדיקת שוק החתונות במגזר, נערכות מידי שנה כ-9,000 חתונות במגזר הערבי בישראל מיוני ועד נובמבר, כאשר השיא מצטמצם לחודשים יולי-אוגוסט. נמצא כי המשפחה הממוצעת במגזר הערבי מוציאה למעלה מ-200 אלף שקל על חתונה ולכן ניתן להעריך את שווי שוק החתונות במגזר הערבי בכ- 5 מיליארד שקל.
עוד נמצא כי כ-20% מהמתחתנים רוכשים רכבים חדשים בעלות ממוצעת של מאה אלף שקל וכ-50% מהמתחתנים רוכשים דירות בעלות ממוצעת של למעלה מ-600 אלף שקל.
גו\'מאנה בולוס, מנכ\"לית Marketalents: \"החתונות במגזר הערבי מהוות פוטנציאל צריכה עצום למותגים ומוצרים אך רוב המפרסמים והמשווקים אינם מודעים לפוטנציאל ומשקיעים תקציבים נמוכים באופן משמעותי. המגזר העסקי אינו משקיע את התקציבים הנחוצים על מנת לבצע מהלכי שיווק ממוקדים ומותאמים לאוכלוסיה שעשויה לתרום באופן משמעותי ומיידי להגברת הכנסות.
\"המגזר הערבי עובר תהליך ישראליזציה ומאמץ דפוסי צריכה מערביים ומודרניים\" מסבירה גו\'מאנה, \"מעמד הביניים הולך וגדל, נהיה צעיר יותר, משכיל יותר, פתוח יותר, עם הכנסה פנויה הולכת וגדלה וצימאון לחדשנות ומותגים\".
\"הגיע הזמן שהמפרסמים והמשווקים יגיעו למסקנה המתבקשת שהמגזר הערבי יכול להוות מנוע צמיחה גדול לכל חברה או מותג עסקי, עונת החתונות היא בהחלט תקופה שבמהלכה עם חדירה שיווקית נכונה ניתן לייצר הכנסות גבוהות רק מהמגזר הערבי בישראל\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשקוש. במגזר הכל בשחור ומס הכנסה פוחד להכנס (ל"ת)
    f 07/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור