שיווק ופרסום
כוכב "ארץ נהדרת" בקמפיין לכלל ביטוח ופיננסים | פרסומת השבוע
בקמפיין משעשע במיוחד, מציג אייל קיציס את כרטיס האשראי החדש של כלל ביטוח ופיננסים - Clal Pay. הכרטיס החדש כולל מגוון רחב של הנחות על הביטוח ולהטבות שונות לאורך השנה | פרסומת השבוע

הפרסומת החדשה של כלל ביטוח ופיננסים, בכיכובו של אייל קיציס, משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בקמפיין של כלל ביטוח ופיננסים, מכריז אייל קיציס על כרטיס האשראי החדש (Clal Pay) אשר כולל מגוון רחב של הטבות בביטוח הפיננסי ולשלל הטבות שונות לאורך השנה וזאת ללא דמי כרטיס - לכל החיים.
בין היתר, כרטיס האשראי החדש כולל 5% הנחה בביטוח רכב, דירה ונסיעות לחו״ל, 16.5% הנחה קבועה בכרטיס ההטבות הדיגיטלי הנטען executive. בנוסף לכך, המבוטחים ייהנו מ-12% הנחה בהשכרת רכב בחו"ל עם חברת AVIS וקבלת 10% CASH BACK על אלפי אטרקציות דרך Max adventure.
בכדי להעביר את המסר השיווקי של חברת כלל ביטוח לקהל היעד, החליטו מיטב המוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי לעשות זאת בדרך ייחודית ומשעשעת. בקמפיין המדובר, הסביר אייל קיציס לקבוצת ילדים מתוקה, שכל מה שדרשה ממנו זה לשלם על כוס הלימונדה הקרה, מדוע שווה להשתמש בכרטיס האשראי החדש של חברת כלל ביטוח ופיננסים.
דבר הצוות במשרד:
שאלנו את עצמנו: איך עושים קמפיין בולט לכרטיס אשראי בתוך מבול פרסומות כרטיסי האשראי שמציף את המדיה? הסתובבנו כמה ימים חמוצים, עד שהחלטנו לעשות מהחמוצים לימונדה.
שאלנו את עצמנו: איך עושים קמפיין בולט לכרטיס אשראי בתוך מבול פרסומות כרטיסי האשראי שמציף את המדיה? הסתובבנו כמה ימים חמוצים, עד שהחלטנו לעשות מהחמוצים לימונדה.
ככה נולד דוכן הלימונדה. החלטנו להמשיך את השפה המוצלחת של קיציס והילדים, והפעם הילדים נאלצים לספוג מונולוגים שלמים על ההטבות הנפלאות שמגיעות עם כרטיס אשראי כלל pay , בנוסף להנחות בביטוח.
סיפור מבניית הקמפיין:
בדרך כלל ימי צילום עם ילדים נחשבים קשוחים בגלל מספר השעות המוגבל וההתנהלות מול הדור הצעיר. אז תחשבו על צילומים עם עשרים ילדים, כלב וקיציס. באופן מפתיע הכול זרם חלק והצלחנו לצלם את כל מה שרצינו.
בדרך כלל ימי צילום עם ילדים נחשבים קשוחים בגלל מספר השעות המוגבל וההתנהלות מול הדור הצעיר. אז תחשבו על צילומים עם עשרים ילדים, כלב וקיציס. באופן מפתיע הכול זרם חלק והצלחנו לצלם את כל מה שרצינו.
הפיצוח הכי גדול בפרויקט:
המנגנון הקומי. הפער בין קיציס שמסביר בפירוט לילדים על ההטבות שיקבלו יום אחד, אם יעשו ביטוח באמצעות כרטיס כלל pay ובין הילדים שרק רוצים לקבל שני שקל על הלימונדות.
המנגנון הקומי. הפער בין קיציס שמסביר בפירוט לילדים על ההטבות שיקבלו יום אחד, אם יעשו ביטוח באמצעות כרטיס כלל pay ובין הילדים שרק רוצים לקבל שני שקל על הלימונדות.

משפט קאלט על הסט:
מה אתה ילד?
מה אתה ילד?
מה הדבר שזרם הכי בקלות:
הלימונדה... קנקנים שלמים של לימונדה.
הלימונדה... קנקנים שלמים של לימונדה.
קרדיטים:
כלל:
סמנכ"לית שיווק ודאטה: ענת צלדטי
מנהל מחלקת שיווק ופרסום: גבי ברדה
כלל:
סמנכ"לית שיווק ודאטה: ענת צלדטי
מנהל מחלקת שיווק ופרסום: גבי ברדה
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה
פרזנטור: איל קיציס
חברת הפקה: מולה
פרזנטור: איל קיציס
עוד ב-
אדלר חומסקי:
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוחות: טל ויסבוך
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
סופרוויזרית: חן ורדי
קופירייטרית: יעל קורן
צוות קריאייטיב: אליהו גל, יוסי אבן קמה
תקציבאיות: עמית כץ, מאי ולדמן
מפיקה: נאוה סימן טוב
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוחות: טל ויסבוך
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: יובל פרחי
סופרוויזרית: חן ורדי
קופירייטרית: יעל קורן
צוות קריאייטיב: אליהו גל, יוסי אבן קמה
תקציבאיות: עמית כץ, מאי ולדמן
מפיקה: נאוה סימן טוב
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה