שיווק ופרסום

איל קיציס בצעד מעניין: זה המהלך הענק של כלל ביטוח ופיננסים

איל קיציס, נאווה מנדלסון, מנהלת תחום תביעות הבריאות בחברה ועובדי מערך התביעות, כיכבו בסרטון מיוחד של חברת כלל ביטוח ופיננסים.  מדובר בסרטון שנועד להציג את אופן הטיפול ורמת השירות של חברת הביטוח והפיננסים בתביעות הבריאות משלים שב"ן  extra של כלל

מערכת ice | 
קיציס ומנדלסון (צילום ליאת דרשן)
חברת כלל ביטוח ופיננסים ערכה לאחרונה צילומים בכיכובם של הפרזנטור הרשמי איל קיציס ונאווה מנדלסון, מנהלת תחום תביעות הבריאות בחברה ועובדי מערך התביעות. אלו הצטלמו לסרטון חדש שצפוי להתפרסם בקרוב אשר מוקדש לסוכני הביטוח של חברת כלל.  
הסרטון נועד להעביר בצורה הומוריסטית את אופן הטיפול ורמת השירות של חברת הביטוח והפיננסים בתביעות ביטוח הבריאות משלים שב"ן  extra של כלל.  גולת הכותרת בקמפיין החדש היא הנפקת התחייבות מראש לבתי החולים בגין ההשתתפות העצמית, מבלי שהלקוח יידרש להוצאה כספית. 
כזכור, חברת כלל ביטוח ופיננסים הודיעה בשנת 2021 כי היא בחרה בקומיקאי ומגיש תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", איל קיציס, לתפקיד הפרזנטור שלה לשנים הקרובות. על פי הדיווחים, חוזה הפרזנטור של חברת כלל ביטוח ופיננסים עם קיציס נאמד במאות אלפי שקלים. 
בחודש מרץ האחרון, נבחרה הפרסומת של כלל ביטוח ופיננסים לפרסומת השבוע של ice. במסגרת הקמפיין שהוצג בחודש מרץ האחרון, הציגה חברת הביטוח והפיננסים את ביטוח הבריאות החדש שלה המכונה "מדיכלל extra". מדובר בביטוח בריאות חדש שמכיל מגוון הטבות ושירותים רפואיים משתלמים עבור המבוטחים של חברת כלל ביטוח ופיננסים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה