השוק

הישג לכלל ביטוח: חברות הדירוג מאשררות את הדירוג של החברה

חברת דירוג האשראי S&P מעלות אשררה את דירוג החוב של כלל ביטוח, מה שמקרב אותה לנקודת הזמן בו היא תחזור לחלק דיווידנדים; יורם נוה: "אישרור הדירוג הוא תולדה של עבודה שעיקרה - צמיחה בפעילות ושיפור הרווחיות"
ניצן כהן | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', shutterstock, וידאו הד)
חברת דירוג האשראי S&P מעלות אשררה את דירוג החוב של כלל ביטוח AA ישראלי עם אופק יציב ואלה חדשות טובות לתהליך יישום האסטרטגיה העסקית של החברה. התהליך הזה למעשה מקרב את כלל ביטוח חזרה לתהליך של חלוקת דיווידנדים שהם משמעותיים מאוד למשקיעים הגדולים באמת.
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "הדוחות של S&P מעלות ומידרוג ואשרור הדירוג שלהן מעניקים ביטוי, להמשך העבודה המאומצת, לה היו שותפים דירקטוריון החברה, חברי ההנהלה והעובדים, שעיקרה צמיחה בפעילות העסקית, שהובילה להמשך שיפור ברווחיות. אני שמח, כי מאמץ זה ניכר בכל תחומי הפעילות, כמו גם בתוצאות הכספיות של החברה ובסקרי שביעות הרצון של הלקוחות, הסוכנים והעובדים".
מידרוג פירטה בדו"ח את שיקוליה, ביניהם: "דירוג החברה משקף פרופיל עסקי טוב, הבא לידי ביטוי בגודלה של החברה במונחי פרמיות ונכסים מנוהלים, שליטה הולמת במערך ההפצה ובסיס לקוחות רחב ומפוזר. הפרופיל העסקי מושפע מפיזור קווי עסקים סביר עם שלוש רגליים משמעותיות לאורך זמן, התומכות ביכולת ייצור ההכנסות לאורך המחזור הכלכלי".
S&P מעלות פירטה בדו"ח את שיקוליה, ביניהם: "תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו כי כלל ביטוח תשמור על מעמדה כאחת מחמש חברות הביטוח הגדולות בישראל ב-24-12 החודשים הקרובים, וכי רמת ההון שלה תישאר יציבה ועל כן יכולת ספיגת ההפסדים שלה תישאר מספקת. אנו מעריכים, כי הסינרגיה עם פעילות הביטוח צפויה להיות מוגבלת, אך כי מקס תספק תזרים מזומנים מגוון שאינו נובע מפעילויות ביטוחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה