ויראלי

כוכב "ארץ נהדרת" עוקץ: "בטח החבר החדש עובד במשכורת מינימום"

ירון ברלד מגיב בעוקצנות לראיון עם דיאן שוורץ, בו חשפה פרטים על בן זוגה החדש: "בטח החבר החדש עובד אח בבית חולים עם משכורת מינימום. יפה שהיא הולכת על הלב והנשמה ולא על הכסף" 
רוני שיינר |  3
ירון ברלד (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
הדוגמנית ויוצאת "האח הגדול", דיאן שוורץ, נמצאת בחודש האחרון בזוגיות עם מאור שבע, איש עסקים בן 28. במהלך ראיון לאתר מאקו, חשפה שוורץ פרטים על הזוגיות החדשה.  
לשאלה האם אפשר להגיד שהיא כבר מאוהבת, השיבה שוורץ: "ברור". היא המשיכה ושיתפה: "זה חדש. ממש כיף לי, טוב לי. אני אחרי שנתיים עמוסות בעבודה ושנתיים משוגעות, למצוא את הפינה החמה והאוהבת זה ממש כיף ונעים". על בחיר לבה החדש סיפרה: "הכרנו דרך חבר משותף. הוא תיכף בן 29, והוא מושלם". 

דיאן שוורץ (אינסטגרם)
הקומיקאי ירון ברלד ("ארץ נהדרת") הגיב לדבריה של שוורץ בעקיצה: "מאוהבת, יפה. בטח החבר החדש עובד אח בבית חולים עם משכורת מינימום. יפה שהיא הולכת על הלב והנשמה ולא על הכסף. כל הכבוד". 
 

נזכיר, כי בין האקסים של שוורץ נמצא נהג הפורמולה 1 לאנס סטרול (25), בנו של המיליארדר היהודי לורנס סטרול. השניים נפרדו כעבור חודש אחד בלבד. לאחר הפרידה, ניהלה שוורץ מערכת יחסים קצרה עם המוזיקאי רביד פלוטניק.   

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי זאת ? (ל"ת)
    שוורצחייה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מה הוא רוצה מחייה?
    ג'רי הראל 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה ברלד קשור? מה ענינו? ונגיד שהוא צודק- היא הבחורה הראשונה בעולם שלא רוצה מישהו שמרויח מינימום? די לצביעות. כולנו רוצים להנות מהחים. כמה מליונרים יוצאים עם מכוערות?
    סגור
  • 1.
    ברלד המלך
    אנונימי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה שהוא צודק
    סגור