ויראלי

אייל קיציס חושף: "מריאנו לא רצה לגלם את דמותו של ביבי"

אייל קיציס, מנחה "ארץ נהדרת", חשף כי מריאנו אידלמן, שמחקה את נתניהו מאז העונה הראשונה של תוכנית הסאטירה, לא רצה להמשיך ולגלם את דמותו של ראש הממשלה לאחר טבח ה-7 באוקטובר, והוסיף: "הרגשתי שאם אנחנו נעשה את ביבי אני ניגש למריאנו ואני מוריד לו סטירה"

רוני שיינר |  4
ראש הממשלה נתניהו עם "ראש הממשלה נתניהו", בפרק סיום העונה של 'ארץ נהדרת' (צילום מסך: ערוץ 2) (צילום צילום מסך: ערוץ 2)
איל קיציס, מנחה התוכנית "ארץ נהדרת", התארח בשבוע שעבר בכנס בנושא בריאות הנפש שנערך בשדרות על ידי בית החולים איכילוב, בשיתוף עיריית שדרות ומרכזי החוסן. 
קיציס שיתף על הבמה בימים שאחרי טבח ה-7 באוקטובר, בהם הוחלט כי תוכנית הסאטירה והבידור של קשת 12 תחזור לשדר. "התעוררה השאלה בחדר אצלנו, מה עושים? איך מדברים? על מה מדברים?", שיתף קיציס. "אני למשל לא יכולתי לחשוב שנעשה חיקוי או דמות של מישהו שקשור למה שקורה בחוץ. לא מבחינת הממשלה שלנו ולא מבחינת הצבא, כלום. התחלנו עם דובר צה"ל, כי זה היה קל יותר אז אפשר קצת להסתלבט על איך הוא מדבר ומה שהוא אומר ועל הסיטואציה. בהתחלה בכלל שום סאטירה, שום דבר. אני גם חשבתי שאסור להראות את ביבי. הרגשתי שאם אנחנו נעשה את ביבי אני ניגש למריאנו ואני מוריד לו סטירה, למריאנו. בסוף, אחרי דיון, הוא כן היה אבל גם בתוכנית הזאת הוא דיבר על לקיחת אחריות, זאת אומרת עוד שום דבר שקשור לביפנוכו של מה שקורה".
‏אילנה דיין, שישבה לצדו של קיציס, שאלה האם היה מישהו מהשחקנים שסרב לגלם איזושהי דמות בתוכניות הראשונות. "למריאנו היה מאוד קשה העובדה שהוא צריך לשחק את ביבי", השיב קיציס. "הוא לא רצה, הוא ממש לא רצה. היו איתו כמה שיחות, גם על הטקסט ספציפית, וניסינו להסביר לו ולשכנע אותו שמה שאנחנו אומרים שם זה לא מה שהוא באמת מרגיש לא טוב איתו, והוא עשה את זה. הוא בסוף שחקן ואצלנו כל השחקנים הם סוג של חיילים שנקראים כל פעם לדגל לעשות את הדמות שצריך לעשות, גם אם הם לא רוצים". 
 
(מתוך כנס בנושא בריאות הנפש שנערך ע"י בית החולים איכילוב, בשיתוף עיריית שדרות ומרכזי החוסן) 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קיציס יא אפס מאופס
    שני 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא החלטתי מה אתה יותר - מנותק, אכזרי או מטומטם. האם באמת אינך רואה את העיוות המוסרי בו אתה לוקה? האם באמת אתה וחבריך, כדוגמת מראינו "הרקדן בכאילו" מריאנו או עלמה "אני מפחדת לדבר" זק רואים עצמכם כלוחמי חירות? המעניין הוא שרצית לתת למריאנו סטירה כשהוא התחפש לביבי, ומה עם סינואר? אותו רציף ללטף? אגב, חברך התגבר יפה מאוד על השביעי באוקטובר, מסתבר כשמדובר בכסף ובפרסום הכל הולך, ובחר להשתתך ברוקדים עם כוכבים. אמנם הוא רקדן בינוני ומטה, אבל ניחא... חבורה של אנשים רעים, צבועים ושקרנים, שכל חייהם התפרסמו רק מלבזות אנשים, לגדף, לשסע ולפלג. רואים לכם, פשוט רואים לכם!
    סגור
  • 3.
    למי אכפת אם רצה או לא?
    אנדר וויגין 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם שיחקו רבנים תוך כדי שלעגו להם , ביזו ניצולי שואה ומשפחות שכולות , הם מסיתים נגד ימנים וחרדים והופכים את המחבלים מהחמאס לסחבקים - וזה מה שאמור לעניין אותנו שמריאנו לא רצה לגלם את ביבי? קיציס הנחש באמת חושב שזה כל כך אכפת לנו?????
    סגור
  • 2.
    ואת סינוואר לא היתה בעיה לגלם?
    ליהי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא ברורה עוצמת הניתוק של הבחור הזה ... לשחקן שגילם ראש ממשלה ישראלי, הוא רצה לתת סטירה - ואת השחקן שגילם את סינוואר, הוא אפילו לא הזכיר במילה. הקושי שלו הוא לראות את ראש הממשלה שלנו. מדהים
    סגור
  • 1.
    מריאנו האפס
    אורי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם בטח לא שחקנים .מה שמעניין אותכם סה הכסף.וה8חד דלכם מהקפלנסיטים 6מהדמאל שיחרים אותכם זה מה שמניע אותכם אני בטוח דאתם יודעים בתוך תוככם שביבי הוא היחיד
    סגור