ויראלי

כוכב "ארץ נהדרת" מתפוצץ: "מי שאל אתכם, מה אתם רוצים?"

השחקן והקומיקאי אוראל צברי, דיבר על נושא דימוי הגוף שלו, וחשף את ההשפלות שהוא סופג מאנשים: " נוגעים לי בבטן ואומרים "אתה לא רוצה להרזות?". אני מקבל גם תגובות ברשת, אבל למדתי לא להיעלב מזה"
מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
השחקן והקומיקאי אוראל צברי, כוכב "ארץ נהדרת" ו"שנות ה-90", הוא ללא ספק אחד הקומיקאים המצליחים והמצחיקים ביותר במדינת ישראל כיום, אחרי שפרץ לחיינו בסערה בשנתיים האחרונות.
צברי ערך היום (שישי) ראיון מקיף ב"פנאי פלוס", שם דיבר על מספר נושאים, וחשף את כל דעתו על נושא דימוי הגוף שלו, כאשר במסגרת זו הוא חשף דברים לא נעימים בכלל שאומרים לו, ומה הוא בדיוק חושב על זה.
צברי חשף תחילה את ההתמודדות שלו עם דימוי הגוף, והודה כי זה דבר שהוא בהחלט היה רוצה לשנות בעצמו: "אני לא מתכחש לזה שלהיות שמן זה לא בריא. אני מאוד רוצה להוריד במשקל ואני כל הזמן נלחם בזה".
בהמשך, סיפר צברי על התגובות שהוא מקבל מאנשים בנושא, וטען כי ישנם אנשים, בעיקר מבוגרים, שהם חסרי טאקט לחלוטין. צברי התפוצץ על אותם אנשים ואמר: "אנשים, בעיקר זקנים, נוגעים לי בבטן ואומרים "אתה לא רוצה להרזות?", מי שאל אתכם, מה אתם רוצים? אני מקבל גם תגובות ברשת, אבל למדתי לא להיעלב מזה ולא לקחת ללב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה