שיווק ופרסום
ג'ורג' קלוני ושחקניות הקולנוע התאחדו לסט צילומים ברומא - זו הסיבה
גניבה מסתורית המתרחשת ברכבת פאר מביאה את הבלש לנסות ולפענח את התעלומה, בה נגנבו פריטים יוקרתיים, לאחר מספר תפניות, התעלומה נפתרת והתוצאה המיוחדת מתגלה. כל הפרטים על סט הצילומים המושקע שהניבו פרסומת מיוחדת

נספרסו משיקה קמפיין בינלאומי חדש בכיכובו של שגריר המותג העולמי ג'ורג' קלוני, שהפעם מגלם את דמות "הבלש ג'ורג'" במסע קולנועי מרתק. אל קלוני מצטרפות כוכבות הוליווד אווה לונגוריה וקמיל קוטין, לצד השחקנית הדרום קוריאנית קים גו-און.
הפרסומת, המשלבת מתח והומור, מתרחשת ברכבת פאר בדיונית. העלילה נפתחת כאשר יורשת עשירה (קמיל קוטין) מדווחת על גניבה מסתורית - לא של תכשיטים יקרי ערך, אלא של קפסולות הקפה היוקרתיות מבית נספרסו. הבלש ג'ורג' נקרא לפענח את התעלומה, כשהחשד נופל על השפית המבריקה (אווה לונגוריה) והסו-שף המסתורית (קים גו-און).
באמצעות תפניות משעשעות, הפרסומת התעלומה נפתרת, תוך שילוב של הומור, קסם וסגנון מתוחכם – סימני ההיכר של מותג נספרסו.
על סט הצילומים אמר ג'ורג' קלוני: "הצילומים עם נספרסו הם תמיד חוויה נהדרת, והקמפיין הזה היה מהנה במיוחד בגלל התסריט והצוות. זו הפעם הראשונה שבה זכיתי לעבוד עם חברתי הוותיקה אווה, שיצרה את הצמד הקולינרי המושלם עם קים בניסיונותיהן להטעות אותי. שתיהן הביאו אנרגיה תוססת לסט ועבדו בצורה חלקה יחד. היה גם נפלא לעבוד שוב עם קמיל. היא תמיד מביאה נגיעה של תחכום, שהייתה מושלמת לתפקיד הזה".
אווה לונגוריה שיתפה גם היא: "הקמפיינים של נספרסו הם תמיד איקוניים בגלל הליהוק, ואני נרגשת להפוך לחלק מהמשפחה. צילומי הקמפיין היו חוויה מהנה כל כך בגלל התסריט הקליל והקומי, כמו גם היחסים הטובים שהיו לנו בעבודה יחד. אני מכירה את ג'ורג' הרבה זמן, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שעבדנו על פרויקט יחד, וזה היה תענוג להיות על הסט איתו, עם קים וקמיל."
בתגובה לחזרתה לנספרסו, עימם שיתפה פעולה בעבר, קמיל קוטין ציינה: "זה תענוג גדול להתאחד שוב עם ג'ורג' קלוני ולהיות חלק מהקמפיין החדש של נספרסו. לעבוד איתו לצד שתי נשים מוכשרות במיוחד על סט שנבנה באולפנים האיקוניים ברומא היה ממש כיף. נהניתי מאוד עם כל הצוות."
"אני גאה מאוד להיות חלק מהקמפיין הגלובלי הזה" אמרה קים גו-און. "לעבוד עם צוות נפלא כזה היה תענוג מוחלט, ונהנינו מאוד להחיות את התסריט. לנסות להטעות את הבלש ג'ורג' היה בהחלט גולת הכותרת! צחוק מילא את זמננו על הסט ומחוצה לו. שיתוף הפעולה עם נספרסו תמיד היה תענוג, והחוויה הזו הייתה מיוחדת במינה."
עוד ב-
הפרסומת עלתה לראשונה ברחבי העולם ב-15 בינואר, ועתידה לכבוש את לב הצופים ולאחד בין חובבי הקפה ומעריצי הז'אנר הקולנועי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תנאי סף!!!!אנצי!!!! 01/2025/24הגב לתגובה זו0 0אני בחיים לא אהיה נשיא ארצות הברית.כי עישנתי יותר מדי סמים ושכבתי עם יותר מדי נשים-ג'ורג' קלוני שחקן קולנוע אמריקאי!!!!סגור