שיווק ופרסום
ליאור רז ורועי בר נתן בקמפיין משעשע לביטוח ישיר | פרסומת השבוע
הקמפיין החדש של ביטוח ישיר הצליח למשוך את תשומת ליבם של הצופים בבית במהלך השבוע האחרון. חברת הביטוח הישראלית יוצאת בבשורה לכלל הלקוחות: עד 45% הנחה בביטוח המקיף לרכב וגם בביטוח המשכנתא | פרסומת השבוע
הפרסומת החדשה של ביטוח ישיר, בה מככבים ליאור רז ורועי בר נתן, הצליחה למשוך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בקמפיין החדש, עליו אחראי משרד הפרסום "מקאן", חברת ביטוח ישיר מבית IDI משיקה שירות חדש המאפשר למבוטחים ליהנות מעסקת חבילה בתחום הביטוח במחיר מוזל.
חברת ביטוח ישיר מציעה לרכוש ביטוח משולב במשכנתא וברכב. בעקבות כך, חברת הביטוח הישראלית מכריזה על 45% הנחה בביטוח המקיף לרכב ובביטוח המשכנתא. מהלך אסטרטגי זה נועד לחסוך לכלל המבוטחים בעלויות של רכישת ביטוח רכב ומשכנתא.
דבר המשרד
כשהבריף שלך הוא באנדל שזה חיבור בין שני ביטוחים, כל פעם מחדש אתה צריך להגיע ליום צילום עם חיבור חדש ומעניין. כדי ליצור קשר בבאנדל של ביטוח רכב ובית, חפשנו ויז'ואל שמחבר את שניהם ונזכרנו בילדותינו העשוקה בצל הרובוטריקים.
סיפור מבניית הקמפיין
באוסף התסריטים שנכתבו לבריף הזה, הרעיון הספציפי הזה נחשב בהתחלה הילד המוזר במצגת. לא האמנו שזה יקרה עד שפתחו מצלמה על הסט. תכלס עד עכשיו אנחנו לא מאמינים.
באוסף התסריטים שנכתבו לבריף הזה, הרעיון הספציפי הזה נחשב בהתחלה הילד המוזר במצגת. לא האמנו שזה יקרה עד שפתחו מצלמה על הסט. תכלס עד עכשיו אנחנו לא מאמינים.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
איך בונים רובוטריק שהוא גם אוטו וגם בית? היה ממש קל להקליד את זה בתסריט, אבל לבנות את זה, הרבה פחות. לקח לפחות שבוע לתכנן ושני לילות מאוד לבנים כדי לייצר משהו שייראה חמוד, וגם כזה שרועי בר נתן יוכל לתפעל על הגוף בלי פריצת דיסק.
איך בונים רובוטריק שהוא גם אוטו וגם בית? היה ממש קל להקליד את זה בתסריט, אבל לבנות את זה, הרבה פחות. לקח לפחות שבוע לתכנן ושני לילות מאוד לבנים כדי לייצר משהו שייראה חמוד, וגם כזה שרועי בר נתן יוכל לתפעל על הגוף בלי פריצת דיסק.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
אחח... אחח ....אחח... (בכל פעם שרועי התקפל וזה לא היה הכפיל שהבאנו)
אחח... אחח ....אחח... (בכל פעם שרועי התקפל וזה לא היה הכפיל שהבאנו)
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הכימיה המהממת בין ליאור רז לרועי בר נתן, היה חיבור היסטרי של קשוח ותמהוני, צחקנו.
הכימיה המהממת בין ליאור רז לרועי בר נתן, היה חיבור היסטרי של קשוח ותמהוני, צחקנו.
עוד ב-
קרדיטים:
לקוח: מירב קליפר פרץ, ורד ברזילי, רותם מזרחי
קראיטיב: סיגל עבודי, אסא קרן , יונתן טייטל, מל כספי, גידי שמיר
ניהול לקוח: דפנה אנגל, רוני פילוס, שקד פנחס
אסטרטגיה: אבישג בר משה
הפקה: אושרי תורגמן
חברת הפקה: אוג
לקוח: מירב קליפר פרץ, ורד ברזילי, רותם מזרחי
קראיטיב: סיגל עבודי, אסא קרן , יונתן טייטל, מל כספי, גידי שמיר
ניהול לקוח: דפנה אנגל, רוני פילוס, שקד פנחס
אסטרטגיה: אבישג בר משה
הפקה: אושרי תורגמן
חברת הפקה: אוג
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה