שיווק ופרסום

בנק מזרחי טפחות מעניק שלל הטבות לתושבי הצפון | פרסומת השבוע

הקמפיין החדש של בנק מזרחי טפחות, בכיכובם של דביר בנדק וחן אמסלם, משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. בפרסומת, שכללה מחווה מרגשת לקורין אלאל ז"ל, מכריז בנק מזרחי טפחות על הענקת מגוון הטבות לתושבי הצפון אשר התמודדו בגבורה עם השלכות המלחמה | פרסומת השבוע

מערכת ice | 
חן אמסלם ודביר בנדק (צילום בנק מזרחי טפחות)
הקמפיין החדש של בנק מזרחי טפחות, בו מככבים צמד השחקנים דביר בנדק וחן אמסלם משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. הפרסומת החדשה מתמקדת במגוון ההטבות שבנק מזרחי טפחות מעניק לתושבי הצפון אשר נאלצו להתפנות מבתיהם ולנטוש את עסקיהם במהלך המלחמה.
בעקבות כך, בנק מזרחי טפחות מכריז בפני מבוטחיו תושבי הצפון כי הם זכאים לשלל הטבות שיקלו עליהם לקראת החזרה לשגרה במסגרת מיזם "כתום צפון". בין ההטבות שלהם זכאים תושבי הצפון; קבלת הלוואה לשיפוץ בית שניזוק במהלך המלחמה, הענקת משכנתא חדשה לרכישת דירה ראשונה באחד היישובים שפונו, מתן 10% הנחה ברשתות מובילות בתחום הריהוט וחידוש הבית ללקוחות מועדון כרטיס מזרחי טפחות, הענקת הלוואת 'התחלה חדשה' אשר הוקמה במטרה לסייע לבעלי עסקים בחידוש הקמת העסק ועוד. 
על רקע התמונות הקשות שמציגות את התופת שעברו אנשי הצפון מפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', מתנגן השיר ״זן נדיר״ של הזמרת והפזמונאית הישראלית קורין אלאל, אשר הלכה לעולמה בשבוע שעבר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אותה מחווה מרגשת סייעה לבנק מזרחי טפחות בהשגת מטרת העל שהציב לעצמו - החדרת המסר המסחרי תוך יצירת רגש והזדהות עם הגוף הפיננסי הוותיק. 
על הפרסומת החדשה של בנק מזרחי טפחות, בראשו עומד המנכ"ל משה לארי, מנצח משרד הפרסום "ראובני פרידן". אין ספק, מיטב המוחות במשרד הפרסום "ראובני פרידן" הצליחו להעביר את המסר השיווקי של הגוף הפיננסי הוותיק לכלל לקוחותיו וזאת באמצעות הדגשת הרגש והאותנטיות.
באמצעות שיתוף פעולה עם אנשי הצפון שהביעו את הקושי הרב שעימו הם מתמודדים בימים מורכבים אלו לצד בתים ומוסדות שניזוקו במהלך המלחמה, הצליח הבנק במטרתו – גיבוש תדמית אנושית, רגישה ואותנטית של גוף פיננסי ותיק ומכובד. אותו מהלך תדמיתי ושיווקי מוצלח, תרם ליצירת ההזדהות, הקרבה והאמון בקרב הצופים בבית כלפי בנק מזרחי טפחות. 
 
דבר המשרד 
מאז פרוץ המלחמה, אנחנו מלווים את מזרחי-טפחות בשלל פרויקטים חברתיים תחת המיתוג "כתום ישראל", ורואים איך העשייה הפרסומית שלנו נוגעת בצרכן ועוזרת באופן ישיר לעשרות תושבים בדרום, צפון, מילואימניקים ובעלי עסקים.
מיד אחרי ה-7 באוקטובר, ירדנו לעוטף וצילמנו קמפיין לטובת עסקי הדרום. במהלך השנה ליווינו את הבנק בירידים פיזיים ברחבי הארץ, לקראת החגים עלינו לצפון עם קמפיין לרכישת מתנות לחגי תשרי ועכשיו, ברגע שהכריזו על הפסקת האש, היה לנו ברור שאנחנו עולים לקריית שמונה ושלומי כדי להראות נוכחות בשטח. שבוע לאחר מכן כבר צילמנו את הקמפיין למען תושבי הצפון. 
האתגר הכי גדול בפרויקט?
היה חוסר ודאות גדול בנוגע למועד הפסקת האש שאמור לתת את ה"גו" לחזרת התושבים לצפון ולמעשה ישפיע יציאת הקמפיין לפועל. הלכה למעשה, בתחילת השבוע ישבנו בפגישה עם הבנק עם תסריט על וורד ו-72 שעות אחר כך אסף אותנו וואן ב-3 בלילה לקריית שמונה.
יום הצילום התנהל כ"קומנדו", צוות מצומצם עם מצלמת כתף, שתר אחרי מקומות ואנשים שיצליחו להעביר את האנושיות המתפרצת של תושבי הצפון. לגבי השיר ״זן נדיר״ - הרגשנו שאין שיר מדויק יותר לקמפיין הזה וזכינו להשתמש בשיר באופן שעושה כבוד גם לתושבי הצפון וגם לקורין אלאל ז"ל. לצערנו כיומיים אחרי שהקמפיין עלה, קורין נפטרה והפרסומת הפכה למעין מחווה אחרונה ליוצרת שהיא בעצמה ״זן נדיר״.

דבר הבמאי (רומן בוצ'אצקי)
לא זוכר בכל שנותיי בתחום שיצא לי לבכות ולהתרגש כל כך ביום צילום. מעבר למפגשים האישיים והאקראיים עם האנשים והסיפורים, ריגש אותי לגלות שוב שכל מי שעבד על הפרויקט הזה, צוות המשרד פרסום וצוות הבנק - נתן את כל ליבו ללא טיפה של ציניות ועם תחושת שליחות אמיתית.
קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל הקבוצה: זיו קורן
מנכ"לית משותפת: שירי הייסר
סמנכ"לי קרייאיטיב: אדם פדר, ליאור נויפלד
קופירייטר: ינאי וולף
ארט דיירקטור: איל לבנון
סמנכ"ל אסטרטגיה: טל חן
מנהל לקוחות: גיל שלום
ניהול לקוח: עדי חג'אג', אביב נבו
מנהלת הפקה: רינת דבח
במאי: רומן בוצ'אצקי 
חברת הפקה: ראבל סרטים
צלם: מישה קמינסקי
עורך אופליין: יובל שר
פוסט: פלייגראונד
עיבוד: עופר מאירי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה