שיווק ופרסום
בנק מזרחי בקמפיין חדש: זה ההישג שלו שנה רביעית ברציפות
שירות במקום הראשון, שנה רביעית ברציפות. מזרחי טפחות ממשיך לדבריו: "להוביל את סטנדרט השירות במערכת הבנקאית" ועולה עם קמפיין מותג חדש
בתקופה האחרונה, כולנו הבנו עד כמה האנושיות היא חשובה, אך דווקא בענייני שירות, הצרכן הישראלי, נוטה לעיתים להתפשר על סטנדרט השירות שאותו הוא מקבל. בבנק מזרחי טפחות, שדורג הבנק גם השנה בפעם הרביעית ברציפות, במקום הראשון בסקר השירות של בנק ישראל, עולה בקמפיין חדש.
לדברי הבנק: "ההובלה הרב-שנתית בשביעות הרצון של הלקוחות, מעידה על כך שמדובר בתרבות ארגונית מושרשת ובאסטרטגיית שירות יוצאת דופן, המשלבת באופן מיטבי בין הבנקאי האישי והאנושי למעטפת שלמה של ערוצים דיגיטליים מתקדמים. בשונה מבנקים אחרים שסגרו מספר גדול של סניפים, בנק מזרחי טפחות מציע היום את פריסת הסניפים הנרחבת ביותר בישראל, עם שירות אנושי מקצועי ואקטיבי לצד חדשנות טכנולוגית, כאשר הלקוח הוא שבוחר בכל נקודת זמן את הערוץ המועדף עליו: בנקאי אנושי, ערוץ דיגיטלי או שילוב של השניים. תפיסת השירות הייחודית הזו, היא שמייצרת לבנק את הבידול על פני הבנקים המתחרים ואת הציונים הגבוהים ביותר, שנה אחר שנה, בסקרי הלקוחות".
בימים אלה, עולה מזרחי טפחות עם קמפיין מותג חדש, שמקדם את "סטנדרט השירות הגבוה שלו ואת העובדה שדורג במקום הראשון, בפעם הרביעית ברציפות, בסקר השנתי של בנק ישראל שבדק שביעות רצון של לקוחות מהשירות הניתן להם בבנקים".
הקמפיין החדש, בהובלתו של הפרזנטור דביר בנדק לצד חן אמסלם, משלב הומור ישראלי אותנטי עם מסר חשוב על השירות האיכותי שנותן הבנק ללקוחותיו. הקמפיין נפתח בפתיח מוזיקלי מחודש של הלהיט המוכר "רק בישראל", ולאחר מכן מציג סצנות היוצרות הזדהות מיידית עם חוויות השירות הישראליות המוכרות לכולנו - תורים ארוכים, נהגי מוניות שלא מפסיקים לדבר, מלצרים מסתחבקים ועוד.
לאחר שהצופים חווים סצנות אלה, הסרטון ממשיך עם דביר בנדק, שמסביר שבבנק מזרחי טפחות הגדירו סטנדרט של שירות - שירות ללא תחרות, כשלצידו חן אמסלם שמדגישה שמזרחי טפחות ניצח בתחרות. הסרטון מסתיים בקריינות המציינת את ההישג המרשים של הבנק, שממוקם במקום הראשון בסקר השירות של בנק ישראל, מזה ארבע שנים רצופות.
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום בבנק מזרחי טפחות: ״בנק מזרחי טפחות הוא בעל טביעת אצבע ייחודית, המייצג בנקאות אחרת וזאת, באמצעות שילוב של מענה אנושי וטכנולוגיות מתקדמות, הכול כדי לתת ללקוחות את המענה הטוב ביותר. אנו גאים להוביל את מדד השירות של בנק ישראל בענף הבנקאות בישראל, זו השנה הרביעית ברציפות, ונמשיך להיות מחויבים לחוויית לקוח איכותית ומקצוענית״.
עוד ב-
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן יעלה בTV, בדיגיטל, ברדיו ובשילוט חוצות
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה