שיווק ופרסום
מגי אזרזר כובשת את המסך בקמפיין לבנק לאומי | פרסומת השבוע
מגי אזרזר כובשת את המסך בקמפיין המוסיקלי של בנק לאומי. השחקנית הישראלית מצליחה, כהרגלה, לשעשע את הצופים בבית וזאת בזכות האופי הייחודי שלה. על הקמפיין המוצלח של בנק לאומי אחראי משרד הפרסום מקאן | פרסומת השבוע
לאחר שהזמר עומר אדם לקח חלק בקמפיין האחרון של בנק לאומי, מהלך פרסומי שזכה להד תקשורתי רחב, הגיע תורה של השחקנית מגי אזרזר. השחקנית והקומיקאית מגי אזרזר, שכיכבה בסדרת המערכונים ״מי זאת״ בכאן 11, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של בנק לאומי לצד הפרזנטור גל תורן בזכות האופי המשעשע והכריזמטי שלה.
הפרסומת החדשה של לאומי, בניצוחו של משרד הפרסום מקאן, מציגה את כלל השירותים הפיננסים שמעניק הבנק ללקוחותיו. במקום לדקלם את השירות שמעניק בנק לאומי, כמו שרגיל לעשות הפרזנטור גל תורן, החליטה השחקנית להציג זאת בדרך יצירתית ומשעשעת.
בקאבר ללהיט ״זה בדם שלי״ של הזמרים יסמין מועלם והראפר טדי, אזרזר מספרת על המהפכה שביצע הבנק: הן בשעות פעילות הסניפים, הן בקשר הטלפוני של הלקוח עם מנהל הסניף והן במיזם סיירת מנכ״ל. מדובר במיזם שנועד למנוע מצבים שבהם לקוח אינו מקבל את השירות הנדרש.
במידה ופנייתו של הלקוח לא טופלה תוך יום עסקים על ידי בנקאי הסניף, הוא רשאי ליצור קשר עם מנכ״ל בנק לאומי חנן פרידמן באמצעות הודעת וואטסאפ והוא ידאג באופן אישי שאנשי הצוות יסיעו לו במהירות.
דבר המשרד
בשנתיים האחרונות, בנק לאומי עשה מהפכת שירות מדהימה עם השקה של שירותים כמו סיירת מנכ״ל, שירות במוצ״ש ומנהל הסניף בנייד. בעקבות זה, נוצר בריף לקמפיין שבעצם יסכם את כל המהפכה הזאת ויחגוג אותה.
הדבר הראשון שעשינו הוא לחשוב על דמות שתצטרף לגל ותעזור לו לחגוג את המהפכה הענקית הזאת קצת יותר מבדרך כלל. ובסוף, מי יותר מתאימה ממגי עם הכישרון המגוון והבלתי מוגבל שלה. כשהיה לנו את זה, הבחירה בשיר "זה בדם שלי" שהפך ל"זה בבנק שלי" הייתה די ברורה.
סיפור מבניית הקמפיין
מהרגע הראשון מאוד האמנו בקמפיין. היה לנו שיר חזק עם הוק מדבק ואת מגי שהיא פצצת אנרגיה בלתי נגמרת. בהפקה בסה״כ ניסינו להבין את המינונים של כל אחד מהחלקים בפאזל. אתגר נוסף היה לפתור את הארט שיהיה במסכים מאחורה ואנחנו חושבים שהצלחנו להגיע לתוצאה שגם נראית מעולה על המסך וגם מוסיפה אנרגיה לשיר ולקמפיין.
מהרגע הראשון מאוד האמנו בקמפיין. היה לנו שיר חזק עם הוק מדבק ואת מגי שהיא פצצת אנרגיה בלתי נגמרת. בהפקה בסה״כ ניסינו להבין את המינונים של כל אחד מהחלקים בפאזל. אתגר נוסף היה לפתור את הארט שיהיה במסכים מאחורה ואנחנו חושבים שהצלחנו להגיע לתוצאה שגם נראית מעולה על המסך וגם מוסיפה אנרגיה לשיר ולקמפיין.
עוד ב-
קרדיטים:
לקוח: מיטל שירן הראל, נאור דהן, מיכל ורמוס
קריאייטיב: ירון פרל, אורי חסון, טל גולן, דס שטיין, עידו תדהר
אסטרטגיה: מיכל גלברט
סמנכ"ל לקוחות: עמית הוכדורף
ניהול לקוח: ניצן ברלין, טל בן זאב, שי פלטניק, רותם שטראוס
הפקה: נטלי זיו, ליאן אלקסלסי
במאי: אוהב פלנץ
בית הפקות: שושי ואודי
לקוח: מיטל שירן הראל, נאור דהן, מיכל ורמוס
קריאייטיב: ירון פרל, אורי חסון, טל גולן, דס שטיין, עידו תדהר
אסטרטגיה: מיכל גלברט
סמנכ"ל לקוחות: עמית הוכדורף
ניהול לקוח: ניצן ברלין, טל בן זאב, שי פלטניק, רותם שטראוס
הפקה: נטלי זיו, ליאן אלקסלסי
במאי: אוהב פלנץ
בית הפקות: שושי ואודי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה