שיווק ופרסום

עדן בן זקן בקמפיין מוסיקלי לאפליקציית המתנות החדשה | צפו

הקמפיין של אפליקציית המתנות החדשה 'FLIK-LUCK', בכיכובה של הזמרת עדן בן זקן, משך את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון. לצד עדן בן זקן, כיכב השחקן ויוצר התוכן לירון אופיר | פרסומת השבוע
מערכת ice | 
עדן בן זקן בקמפיין Flik Luck (צילום Flik Luck)

הקמפיין של אפליקציית המתנות 'FLIK-LUCK' (פליק לאק), אשר מתחרה בפלטפורמה הדיגיטלית המוכרת BuyMe, זכה לתשומת לב רבה בקרב הצופים במהלך השבוע האחרון. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין הראשון של אפליקציית המתנות היא לא אחרת מהזמרת עדן בן זקן, זאת כאשר לצידה כיכב השחקן ויוצר התוכן לירון אופיר

על הפרסומת החדשה אחראי משרד הפרסום ״מדיה אסטרטגיה״ ועל ההפקה מנצח אופק כהן מאופק הפקות.  שתי מטרות העל של אותו מהלך שיווקי ותדמיתי מפואר, המוערך בשני מיליון שקלים, הן החדרת המוצר החדש לקהל היעד והדגשת יתרונותיו הרבים ביחס למתחרה המפורסמת - אפליקציית המתנות BuyMe
מדובר בפלטפורמה דיגיטלית חדשה שנועדה להעניק שירות מהיר ונוח לכלל המשתמשים. אפליקציית המתנות מספקת ללקוח משלוח מהיר תוך שעתיים באזור גוש דן והכל בלחיצת כפתור באתר או באפליקציה.
 



דבר המשרד 
מטרת הפרסומת של "פליק לאק" הינה להכיר לקהל את הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה לשליחת מארזי מתנה מעוצבים עם משלוח מהיר תוך שעתיים באזור גוש דן והכל בלחיצת כפתור באתר או באפליקציה. אנחנו מודים למערכת ice על הבחירה בפרסומת השבוע ולקהל שנותן את האמון ב"פליק לאק" ובוחר בה כפלטפורמה להפתיע את האהובים שלו.

 



פיצוח הבריף
הפרסומת מזהה את הצורך של כל אחד ואחת לשלוח מתנות ומארזים במהירות, בקלילות וביעילות בלחיצת כפתור. היא מדגישה את היתרון התחרותי של "פליק לאק" במשלוח מהיר תוך שעתיים באזור גוש דן ומציגה את המארזים כפתרון אידיאלי למתנות ברגע האחרון, או כהפתעה בלתי צפויה.

"פליק לאק" שמה דגש על הנוחות והמהירות של השירות. השימוש בפלטפורמות דיגיטליות כמו אתר ואפליקציה מדגיש את הקלות שבה ניתן להזמין את המארזים ונגישה לשימוש גם מהטלפון, מה שמתחבר לאורח החיים המהיר של הלקוחות.
בנוסף, האפשרות להוסיף ברכה דיגיטלית ייחודית, טקסטואלית או מצולמת, מעצימה את חוויית ההפתעה. הפרסומת מצליחה להעביר את המסר בצורה ממוקדת ומציעה פתרון אטרקטיבי ללקוחות המחפשים מתנות מהירות, איכותיות ומותאמות אישית, המגיעות בהפתעה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
החדרת מוצר חדש לשוק מעולם לא היה דבר קל. בחרנו בעדן בן זקן כי היא עממית, אהובה, זמרת מדהימה ומוכשרת ובו זמנית מעוררת הזדהות. בחרנו לקחת את רון ביטון שיכתוב לנו שיר שיראה כמה מהר אפשר לקבל מתנה, קליט, כיפי ומקפיץ. 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?

"פליק לאק – ככה שולחים מתנה היום".

מה הדבר שזרם הכי בקלות? 
כל העבודה עם עדן והחיבור שלה למותג התאים כמו כפפה ליד. מהפגישה הראשונה עם צוות הניהול של עדן יחד איתה ועד צאת הפרויקט, היה חיבור עמוק לשיר ולמוצר שלשמו התכנסנו.
דבר הבמאי (לירן סגל)
פרויקט שדרש לא מעט ״פליקלאקים״ על מנת שיקרה, אבל כשיש חברת הפקה  טובה  ואיכותית שיודעת  לראות את האופק, הפרויקט הפך קל יותר ושווה את ההשקעה. גאה מאוד בתוצאה ואין כמו לעבוד עם עדן בן זקן ולירון אופיר. 
קרדיטים לכלל הפרויקט: 
מפיק ראשי ויוצר הפרויקט: אופק הפקות – אופק כהן . במאי - לירן סגל
ע.במאי ועורך ראשי - איציק מיזרוחין
צלם ראשי - עומרי ברזילי
ע.צלם - נתי עמוס
תאורן - לי קליין
ע.תאורן - טל קליין
ארט - רחלי כהן
איפור - אלכס סיבקוב
כוריאוגרפיה -טום גירון
ע.מפיק ראשי - גילי ספיר
קריאייטיב - לירוי פיניאן
ע.מפיק בפועל - שמואל מלול
צבע -רון בן מאיר
קרדיטים לשיר: 
מילים ולחן: רון ביטון ומאור שטרית
עיבוד והפקה מוסיקלית: מאור שטרית
גיטרות: אוהד בסון
קלידים ותכנותים: מאור שטרית, רון ביטון ואוהד בסון
קולות: עדן בן זקן, מאור שטרית

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה