כסף וצרכנות

מסתבכים עם בחירת מתנה? BUYME משיקה אפליקציה חדשה

האפליקציה החדשה של BUYME תאפשר למעניק המתנה לצרף אליה ברכה קולית שאורכה כ-60 שניות. בנוסף, לאור הנתונים שמצביעים כי לא מעט אנשים שולחים מתנות באיחור, משתמשי האפליקציה יוכלו לעדכן את כלל האירועים הקרובים של יקיריהם
מערכת ice |  1
אפליקציית BUYME (צילום BUYME)
לאחר מחקר צרכנים מעמיק וניתוח הדאטה, מותג המתנות והחוויות הדיגיטלי המוביל בישראל, BUYME, משיק אפליקציה חדשה הכוללת פיצ'רים מיוחדים. מהמחקר של החברה נמצא כי אנשים מחפשים מתנות אישיות ופרסונליות ולכן מעבר לצירוף תמונה או סרטון הקיימים כיום באפליקציה, האפליקציה החדשה של BUYME תאפשר למעניק המתנה לצרף אליה ברכה קולית שאורכה כ-60 שניות. בנוסף, לאור הנתונים שמצביעים כי לא מעט אנשים שולחים מנות באיחור, משתמשי האפליקציה יוכלו לעדכן את כלל האירועים הקרובים של יקיריהם (ימי הולדת, יום נישואים וכדומה) ביומן האירועים החדש שהתווסף לאפליקציה, כך שלקראת המועד המתקרב תתקבל תזכורת על מנת לא לפספס את היום המיוחד.
כמו כן, במסגרת השינויים שנעשו באפליקציה, BUYME שמה דגש על חווית מימוש נגישה יותר. האפליקציה תעניק חוויית משתמש נוחה וקלה באיתור המתנות שהתקבלו בארנק המתנות של BUYME על ידי שימוש בכפתור "איפה בא לך לממש" דרכו ניתן יהיה לראות אילו שוברים ניתן לממש בבית עסק נתון. בנוסף, לצורך מימוש המתנה, האפליקציה החדשה תאפשר לסרוק ברקוד בבית העסק.
המשתמשים באפליקציה החדשה יוכלו לבחור ממגוון רחב של מתנות וחוויות מבין 1,200 בתי עסק איתם עובדת BUYME וביניהם קבוצת גולף, קבוצת קסטרו, קבוצת פוקס, H&M, בייביסטאר, שופרא, מסעדת טאיזו, לנדוור ורשת מלונות פתאל, כאשר רק בשנה האחרונה התווספו למעלה מ-40 מתנות חווייתיות להיצע המתנות הרחב של BUYME על מנת שאנשים יוכלו לחגוג ולחוות רגעים מיוחדים יחד עם מי שהם אוהבים.
דרור בלומנטל, סמנכ"ל שיווק ואי קומרס של BUYME: "המובייל הוא חלק אינטגרלי מכף היד שלנו וישראלים רבים מעדיפים לבצע את הרכישות היומיומיות שלהם דרכו. אנחנו פועלים מידי יום על מנת לחבר בין אנשים באמצעות מתנות וחוויות ולהעניק חווית משתמש טובה ונעימה יותר ועל כן יצאנו במחקר מעמיק בקרב לקוחותינו במטרה להבין את הצרכים שלהם. לכל אורך התהליך הושקעה מחשבה רבה על מנת שהמשתמשים ייהנו מחוויית רכישה מיטבית של מתנות לצד חוויה נעימה באיתור המתנות שהתקבלו כאשר גם בימים אלה אנו ממשיכים לפעול ולבחון כיצד אנחנו יכולים להשתדרג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה לא אמינה, אל תקנו דרכה (ל"ת)
    אבי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור