שיווק ופרסום

עדן בן זקן בג'וב נוצץ: מי השקיע 4 מיליון שקל?

הזמרת תוביל את הקמפיין של Flick-Luck שהיא פלטפורמה דיגיטלית לרכישת מתנות ומארזים, בו היא תככב. בן זקן עתידה להצטלם בימים הקרובים לקמפיין, בו יושקעו כ-4 מיליון שקלים: "אין דבר יותר נכון היום מלפרסם ולהוביל חברה ישראלית כחול-לבן"
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
אחרי הופעת הענק שלה בהיכל מנורה מבטחים, הזמרת עדן בן זקן נבחרה להוביל קמפיין של מיזם צרכני חדש ועל פי הפרסום מדובר בקמפיין של Flick-Luck שהיא פלטפורמה דיגיטלית לרכישת מתנות ומארזים, בו היא תככב. בן זקן עתידה להצטלם בימים הקרובים לקמפיין, בו יושקעו כ-4 מיליון שקלים.  
הסלוגן שנבחר לקמפיין החדש הוא "Flik-Luck-ככה שולחים מתנה" והוא יעלה בכל פלטפורמות האונליין והדיגיטל של החברה במהלך חודש מאי. בן זקן אמרה על ההצטרפות שלה: "שמחה להצטרף למשפחת Flik-Luck המקסימה, אין דבר יותר נכון היום מלפרסם ולהוביל חברה ישראלית כחול-לבן. זכיתי במתנה המושלמת עבורי ומאחלת לנו הצלחה רבה".

מטעם החברה נמסר למאקו כי: "אנו שמחים ומברכים על כניסתה של עדן בן זקן למשפחתנו הצנועה ומצפים לדרך משותפת ופורה שתעשה מהפכה בשוק המתנות והמארזים בישראל".
יש להזכיר כי בחודש שעבר בן זקן הוציאה אלבום חדש ואף הכריזה על הופעה בקיסריה, זאת אחרי שהופיעה בהיכל מנורה מבטחיים. האלבום, שנקרא "דם שלי", כולל שיתופי פעולה עם איתי גלו, יסמין מועלם, אודיה ו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה