תרבות ופנאי

עדן בן זקן לא נותנת לתקרית לעצור אותה, זה הצעד שעשתה אמש

אמש התפוצץ רימון בבניין שבו מתגוררת עדן בן זקן, למרות הסערה סביב זה שהדאיגה את כל הרשת, הזמרת ובעלה שוקי ביטון התעקשו לא לתת לזה לערער אותם וחגגו ביחד באושר את יום האהבה

מערכת ice |  1
עדן בן זקן בקמפיין TOGO (צילום ערן לוי)
אתמול (רביעי), התפוצץ רימון בבניין בו מתגוררת "מלכת השושנים", הלא היא עדן בן זקן. האירוע הפציץ לא רק את הבניין, אלא גם את כל הרשת והמעריצים שדאגו לזמרת. סביב האירוע הפלילי, נמסרה מטעמה תגובה לאירוע: "האירוע אינו קשור בשום צורה ובשום אופן לזמרת".
בנוסף לאירוע המדובר, אתמול גם צוין הוולנטיין דיי, יום האהבה, ובן זקן תוייגה בסטורי רומנטי, אולי בשביל להרגיע את כל מעריציה המודאגים. בסרטון נראה שהיא ובעלה, שוקי ביטון, נראים מאושרים וחוגגים.
על פי הסרטון הקצר שהעולה סביב השעה חצות, נראה שהשניים לא נתנו לאירוע לשבש להם את החגיגה, בעלה העניק לה ורד והוסיף: "חג אהבה שמח אהובתי", בן זקן לקחה את הורד ושמה באוזנה והוסיפה: "חג אהבה שמח בעלי היקר". הזוג סיים את הסרטון בצחוק, חיוך ואפילו הוצאת לשון כשהם נראים במסעדה בריאים ושמחים.
 
צילום: מתוך האינסטגרם של עדן בן זקן ושוקי ביטון. 
כזכור, בסמוך לבניין בו מתגוררת הזמרת, נזרק עוד רימון נוסף לעבר סופרמרקט השייך לבעלה ולמקורביו. המשטרה פתחה בחקירת שני המקרים ובדיקת הקשר ביניהם, אם קיים כזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדן בן זקן
    אלונה אלון 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הרימון. צריך לרגש אותה אותה .הכי הרבה .תקנה דירה חדשה .אני לא דואגת לה
    סגור