שיווק ופרסום

מותג היוקרה פותח סניף חדש בישראל: מציע 40% הנחה על מאות פריטים

אקסטרה ריטייל, ממשיכה בהרחבת פריסת החנויות הפיזיות, ומשיקה במרכז ביג קריית גת, חנות קונספט חדשה של שני מותגי הלייף סטייל שבבעלותה - ורדינון ונעמן, בהשקעת 800 אלף שקל. לרגל ההשקה, מציעה הרשת הנחות ומבצעים על מאות פריטים
מערכת ice | 
סניף ורדינון נעמן (צילום יחצ)
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהרחבת פריסת החנויות הפיזיות, ומשיקה במרכז ביג קריית גת, בסמוך לשכונת הענק הצעירה כרמי גת, חנות קונספט חדשה של שני מותגי הלייף סטייל שבבעלותה - ורדינון ונעמן.
הסניף החדש, שהוקם בהשקעה של כ-800 אלף שקלים, מתפרס על שטח של כ-200 מ"ר. הקונספט העיצובי משלב בין אסתטיקה לפונקציונליות, במטרה לשפר, לייעל ולשדרג את חוויית הלקוח. העיצוב המודרני מתבטא בהשקעה במראה אקסקלוסיבי, סידור פריטים נגיש ונוח, וביצירת חוויית קנייה פרימיום, עם שימוש בטכנולוגיית מסכים דיגיטליים מתקדמת.
לרגל הפתיחה, ייהנו לקוחות החנות המשולבת מהנחה של 40% על מאות פריטי עיצוב לבית ואביזרי בישול ואירוח, ברכישת שני מוצרים ומעלה. בנוסף, תציע החנות הנחה של 60%, בקניית 2 פריטים ומעלה ממגוון הקולקציה, על כל קטגוריית ה-Non Stick, הכוללת מבחר רחב של סירים ומחבתות עם חותמת איכות ללא פשרות של נעמן. 
סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת ורדינון נעמן, ציינה: "אנחנו עם הפנים קדימה. קבוצת אקסטרה ריטייל אשר ביססה את עצמה במשך עשרות שנים כבעלת מותגים המצטיינים באיכות ללא פשרות, בעלי ניסיון רב, הבנת השוק וקהל לקוחות מתחדש, אינה נחה לרגע על זרי הדפנה וממשיכה ליישם בנחישות אסטרטגיית צמיחה, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית".
עוד הוסיפה סיגלית אורון: "הקונספט העיצובי הייחודי שפיתחנו בקפידה והבאנו לידי מימוש יחד עם מקצועני קליין סטודיו, הינו עוד נדבך בעשייה שלנו למען שיפור ושדרוג חווית הלקוח".
גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון, מסר: "אנו גאים להמשיך ולהרחיב את נוכחותנו בקניונים ובמרכזי הקניות המובילים בישראל, ולהנגיש את המוצרים האיכותיים של המותגים שלנו ללקוחות, ממש ליד ביתם. אקסטרה ריטייל מסכמת את שנת 2024 עם פתיחת 6 חנויות חדשות ברחבי הארץ – ממתחם ביג רגבה בצפון ועד אילת בדרום".
הסניף החדש של ורדינון נעמן בקריית גת (צילום: יח"צ)
עוד ציין גרשון כי "בשנת 2025 נמשיך במגמת ההתרחבות עם השקת חנויות קונספט במיקומים אטרקטיביים נוספים. כמו כן, נמשיך להשקיע ולשפר את פעילות הE-commerce שלנו, לצד טיפוח מועדון הלקוחות NV CLUB, שכבר מונה כחצי מיליון חברים מרוצים. כל זאת כחלק מהשאיפה המתמדת שלנו להעצים את חוויית הלקוח ולספק לו ערך מוסף בכל ערוצי הפעילות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה