שיווק ופרסום

בהשקעת 4 מיליון שקל: מותג היוקרה פותח 5 חנויות חדשות בישראל

אקסטרה ריטייל, החברה שבבעלותו של איש העסקים מוטי בן משה, מרחיבה את פעילותן של ורדינון ונעמן בארץ ופותחת 5 סניפים חדשים בהשקעה של מיליוני שקלים. אלה הערים שנבחרו
מערכת ice |  2
השקת חנות ורדינון (צילום יחצ)
בתמונה הראשית: משמאל לימין בן דבש מנכ"ל קניון לב חדרה, סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון, יונתן בן עמי, סמנכ"ל רשתות קמעונאיות של חטיבת נעמן ורדינון
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהרחבת פריסת החנויות ובימים אלה פותחת 5 סניפים חדשים של מותגי הום סטיילינג מובילים הפועלים במסגרת הקבוצה: ורדינון ונעמן. שטחן הכולל של החנויות עומד על כ-500 מ"ר ובהקמתן הושקע סך כולל של כ-4 מיליון שקל.
לחנויות החדשות קונספט עיצובי מודרני וחדשני הבא לידי ביטוי בהשקעה במראה מוקפד, מידוף וסידור פריטים בצורה נגישה ונוחה, עיצוב מיוחד, שימוש בטכנולוגיית מסכים דיגיטליים חדשנית וחלל חנות באווירת פרמיום ובשפת המותגים. באקסטרה ריטייל בטוחים כי הקונספט החדש ישדרג משמעותית את חווית הקניה ויעניק ערך מוסף ללקוחות ורדינון ונעמן. 
4 החנויות החדשות שייפתחו: בקניון שבעת הכוכבים באילת, בביג פאשן אשדוד, בקניון עופר לב בחדרה וסניף משולב ורדינון נעמן בביג רגבה בסמוך לנהריה. בנוסף, נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל, פותח סניף חדש בקניון גירון באשקלון. 
דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "אנחנו עם הפנים קדימה. החברה אשר ביססה את עצמה במשך עשרות שנים כבעלת מותגים המצטיינים באיכות ללא פשרות, בעלי ניסיון רב, הבנת השוק וקהל לקוחות מתחדש, אינה נחה לרגע על זרי הדפנה וממשיכה ליישם בנחישות אסטרטגיית צמיחה, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית". 

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון: "פתיחתן של 5 החנויות החדשות בקניונים המובילים בישראל מאפשרת לנו להנגיש ללקוחותינו את המוצרים המשובחים של מותגי הקבוצה במרכזי קניות הקרובים לביתם. הקונספט העיצובי הייחודי שפיתחנו ובנינו בחברה יצא לפועל יחד עם סטודיו קליין המובילים בתחומם, משדרג ולוקח את חווית לקוח צעד אחד קדימה".
חנות קונספט ורדינון חדרה (צילום: שלי לוי)
עוד הוסיפה: "אקסטרה ריטייל תמשיך להתפתח במרץ וכבר במהלך הקיץ הקרוב תחנוך 3 סניפים חדשים של ורדינון ונעמן בהשקעה נוספת של כ-2.4 מיליון ש"ח. כמו כן, נמשיך לשדרג ולהשביח את פעילות ה-E-commerce ונפעל לטיפוח והעצמת מועדון הלקוחות שלנו NV CLUB הכולל כבר כחצי מיליון לקוחות מרוצים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מותג יוקרה??? פחחחחח (ל"ת)
    ורדית 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ורדינון+ נעמן.
    חוה פ 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוכרים במחירים לא הגיוניים, ואז מעבירים סחורה לא מבוקשת העודפים. קניתי בחמישים שקלים מוצר שעל התווית היה רשום ארבע מאות וחמישים שקלים.
    סגור