שיווק ופרסום

תקציב היח"צ המשמעותי של קק"ל עובר: זה המשרד שזכה במכרז

לאחר שנים עם רונן צור, המכרז על תקציב היח"צ והאסטרטגיה של קרן קימת לישראל - אחד הגופים הציבוריים הגדולים והמשמעותיים בישראל - הסתיים, ומי שזכה בו הוא משרד דבי תקשורת המתחזק. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
פסל קקל (צילום ויקיפדיה)
בחודש יולי האחרון, יצאו בקק"ל למכרז למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי תקשורתי יח"צ וניהול משברים, וזאת לאחר שבשנים האחרונות ייצג את קק״ל המשרד של רונן צור, ולאחר מכן גם משרדו של אורי צרור. 
למכרז ניגשו שישה משרדים, ומי שזכה במשרד באחד התקציבים המשמעותיים בישראל, הוא משרדו של משה דבי, דבי תקשורת, שהחל כבר בתחילת חודש אוקטובר עם הלקוח החדש. תקציב היח"צ של קק"ל מוערך באלפי שקלים.
משרדו של דבי תקשורת התחזק בחודשים האחרונים, מדואר ישראל ואגד ועד נמל חיפה, נתי סיידוף ושיכון ובינוי ודרך קבוצת ניר צוק גם חברת התעופה החדשה אייר חיפה. 
בקק"ל פועלים רבות בתקופת המלחמה, במיוחד עבור המפונים ותושבי הצפון, בכך נוצר פסטיבל "מעיינות" של קק"ל בשיתוף קו תרבות במטרה לחזק את התרבות בנגב ובגליל. הפסטיבל יכלול 22 אירועים במוקדים שונים, מצפת ועד ירוחם, ומשתתפים בהם כ-30 מוסדות ולהקות. הפסטיבל נפרס על פני מעל לחודש עם מגוון אירועים חווייתיים לכל המשפחה בטבע של הנגב והגליל, סדנאות יצירה מכל תחומי האומנות, הפקות מקור מתחומי המחול, הקולנוע והתיאטרון ועוד. כמובן שהכניסה חופשית לכל אירועי הפסטיבל בהרשמה מראש.
 
להקת עגורים נוחתת באגמון החולה-קק"ל. צולם במצלמות השטח באגמון החולה, שמשדרות בשידור חי 24/7 באתר האינטרנט של קק"ל
יפעת עובדיה לוסקי, יו"ר קק"ל התייחסה לכך והוסיפה: "קק"ל תמיד הייתה שם בשביל הנגב והגליל, ודווקא עכשיו זה הזמן שבו צריך לחזק את הרוח כדי לשמור על החוסן במקומות אלה. מוסדות התרבות והאומנים בחזית נושאים תפקיד קריטי בשמירה על החוסן של הקהילות. אני מזמינה את הציבור הישראלי להגיע ולהתרשם מהאירועים ברחבי הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דבי אימפריה!!!!! (ל"ת)
    איש תקשורת בכיר 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור