שיווק ופרסום

מותג בגדי הספורט משיק קולקציה חדשה: כמה זה יעלה לכם?

Panta Rei מותג בגדי הספורט, משיק קבוצת בדים בטכנולוגיית אינפרא-אדום להגברת גמישות השרירים תחת השם Magma. הקולקציה זמינה במחירים משתלמים: טייץ ב-279.90 שקל, חזיות ספורט ב-179.90 שקל ועוד
מערכת ice | 
Panta Rei קולקציית מאגמה (צילום אור דנון)
מותג בגדי הספורט Panta Rei משיק את קולקציית Magma החדשה, המשתמשת בטכנולוגיית אינפרא-אדום לשיפור ביצועי הספורטאים. טכנולוגיית Magma ממירה את חום הגוף הנפלט במהלך האימון לקרני אינפרא-אדום, המוחזרות לגוף ומסייעות להגברת גמישות השרירים.
הקולקציה כוללת טייצים, חזיות ספורט ואוברולים, כולם עוצבו עם דגש על תמיכה מלאה והגברת הנוחות. העיצובים מיועדים להעניק אפקט מפסל ולשפר את התנועה בכל סוגי האימונים. הקולקציה זמינה במחירים משתלמים: טייץ ב-279.90 שקל, חזיות ספורט ב-179.90 שקל, ואוברולים במחיר התחלתי של 299.90 שקל.
Panta Rei שואפת להציע סגנון חדשני שיביא לשיפור ביצועי הספורטאים ויספק נוחות מירבית במהלך האימון. לדברי החברה, הפריטים בקולקציה: טייץ, חזיות ספורט ואוברול מתאימים לכל סוגי האימונים.
בחודש יוני דווח ב-ice רשת פנטה ריי הודיעה כי השיקה חנות דגל חדשה בקניון עופר ברחובות בהשקעה של כמיליון שקל. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-110 מ"ר ומציעה מגוון רחב של ביגוד לפעילויות ספורט שונות, המבוסס על שני עקרונות מובילים: בדים ותנועה.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה