שיווק ופרסום

בכחצי מיליון שקל: כוכב מכבי ת"א ויוצא האח הגדול השיקו עסק חדש

השותפים החדשים אופיר דוידזאדה, כוכב מכבי תל אביב ואורי כהן, יוצא האח הגדול, משיקים יחד את סניף רשת הממתקים "סוויט טיים" בקניון כפר סבא הירוקה, בהשקעה משותפת של חצי מיליון שקל. כוכבי מכבי צד כוכבי האח הגדול התייצבו וכיבדו את חבריהם לרגל ההשקה. צפו
מערכת ice | 
השקת סניף סוויט טיים (צילום שוקה כהן)
השותפים החדשים אופיר דוידזאדה, כוכב מכבי תל אביב ואורי כהן, יוצא האח הגדול, משיקים יחד את סניף רשת הממתקים "סוויט טיים" בקניון כפר סבא הירוקה, בהשקעה משותפת של חצי מיליון שקל.
הסניף מתפרס על 60 מ"ר וימכרו בו סדרות של ממתקים מהעולם כמו מהדורות מיוחדות של סאוור פאץ, צ׳ופה צ׳ופס, מאנסטר, לייס, טאקיז, הריבו, אוריאו, ועוד המון טרנדים ואתגרי טיקטוק. בחודשים הקרובים צפויים לפתוח אופיר ואורי גם סניף נוסף של "סוויט טיים" בעיר ראש העין.
רשת "סוויט טיים" הוקמה בשנת 2019 על ידי אריק בן חמו ובנו אליה מתוך רצון ותשוקה גדולה להביא לארץ את עולם הממתקים לרמה הגבוהה ביותר, עם עיצובים ייחודים ומרהיבים לחנויות הרשת וחווית קנייה בניחוח בינלאומי.
עוד לפני הקמת הרשת בשנת 2008 אריק פתח חנות ממתקים קטנה בירושלים בשכונת רמת אשכול, כאשר בשנת 2015 נפתחו עוד שתי חנויות בשרונה מרקט ת"א, שם הבין את הפוטנציאל של ממתקים מיוחדים ומגניבים מיובאים מחו"ל.
בשנת 2019 נפתח סניף ראשון על שם "סוויט טיים" בקניון עזריאלי שבתל אביב, שכל כולו ממתקים מיובאים מכל העולם. ההצלחה של הסניף הובילה לפתיחת עוד 8 סניפים באותה השנה, ולסה"כ 32 סניפים שנפתחו עד היום. הרשת צפויה עד מחצית 2025 למנות כ-60 סניפים.
דינור, לין ודנה (צילום: שוקה כהן)
אופיר דוידזאדה, ניר ביטון, אורי כהן (צילום: שוקה כהן)
אופיר דוידזאדה ודור פרץ (צילום: שוקה כהן)
אלית מוסאיוף וגיא רוזן (צילום: שוקה כהן)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה