שיווק ופרסום
משרד יחסי הציבור מתחדש: אלו התקציבים שהצטרפו לרשימת הלקוחות
משרדה של הילה כלפון מצרף לשורותיו שלושה תקציבים בתחומי התרבות והצרכנות. "ארמון של אהבה" ספרה החדש של הסופרת מיכל סנונית, DUO -מופע של להקת המחול קולבן דאנס. בנוסף, קולקציית קיץ 2024 של בגדי הים וביגוד מבדים מסנני קרינה של Sunway. הילה כלפון: "נכסים תרבותיים מעוררי מחשבה"
בהודעה לתקשורת הבוקר (שישי) דווח על שלושה לקוחות בתחומי התרבות והצרכנות למשרד יחסי הציבור והייעוץ העסקי של הילה כלפון.
"ארמון של אהבה" ספרה החדש של הסופרת מיכל סנונית המוכרת לציבור הרחב מספר הילדים המצליח "ציפור הנפש". ספרה החדש הינו אגדת ילדים אשר בסגנונה הייחודי של מיכל סנונית הוא ספר לכל גיל וכל אדם על מגוון הרגשות המצוי בתוכו. הספר בהוצאת "צפור הוצאה לאור" וניתן להשיגו בחנויות סטימצקי. מחירו 78 שקל והוא יימכר גם בשבוע הספר.
הסיפור הוא על אודות אדם שהיה מלא אהבה אולם אך ורק לעצמו. את הספר מעטרים איוריה של גליה ארמלנד. זהו ספר השירים השני, שסנונית מוציאה השנה, כאשר, ספר השירים האחרון שלה, "שירת אוקטובר 7.10.23" ראה אור בינואר 2024. לדברי מיכל, "זוהי שירת כולנו. ברגישות וכמו על בהונות, נותן הספר ביטוי לטראומה הגדולה שפקדה אותנו ואנחנו עדיין שרויים בעיצומה".
תקציב שני הוא של להקת קולבן דאנס היוצאת במופע בכורה בשם DUO: שתי יצירות מחול חדשות בערב אחד, לכוריאוגרפיה של נועה צוק ואמיר קולבן. המופע החדש מציג שתי יצירות מחול מרתקות, של פרופ' אמיר קולבן מהכוריאוגרפים הוותיקים והמוערכים ומנהלה האמנותי של קולבן דאנס ונועה צוק, כוריאוגרפית ורקדנית עם קריירה בינלאומית מפוארת שלראשונה יוצרת עבור להקת "קולבן דאנס".
היצירות מזמינות אותנו לתהות על המציאות המורכבת של עולמנו בחודשים האחרונים, על תופעות של יהירות ועיוורון, ועל הקשר בין ראייה לתפיסת עולם.
- אדי – היצירה החדשה של אמיר קולבן, פותחת בפני הקהל מרחב להתבוננות עמוקה על נושאים של יהירות ועיוורון. מזהירה מפני ה"קרחון" שכבר ממתין לנו, ובו אנו עלולים להתנגש אם נסרב לראות את המציאות.
- ליהוק – הוא יצירתה של נועה צוק. הכוריאוגרפיה מציגה מנעד של דלילות ועומס, חיבורים אנושיים הקצובים במסגרות זמן משתנות לצד רצון, תשוקה, פנטזיה, רוך שהתפתחו בסנכרון שאינו ניתן להפרדה. את המוסיקה ליצירה חיבר אוהד פישוף.
המותג הוותיק של בגדי ההגנה מהשמש Sunway בחר זו השנה השנייה במשרד יחסי הציבור של הילה כלפון להמשיך וללוות את הקמפיין שלו בהשקת קולקציית הקיץ החדשה לשנת 2024. לצד ההקפדה המאפיינת את החברה בשימוש בלתי מתפשר בבדים המומלצים ע"י רופאי עור, בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם להגנה מפני נזקי השמש. הבדים עמידים לכלור והקולקציה חובקת את כלל הגילאים: מגיל ינקות ועד בגרות לבנים ובנות, נשים וגברים.
קולקציית קיץ 2024 מתאפיינת בעיצוב וצבעוניות עדכניים וכוללת: מכנסי גלישה, בגדי ים שלמים, בגדי ים צנועים, טייצים מחטבים למגוון פעילויות ימיות, ביגוד חתירה וגלישה, אביזרים משלימים לבילוי בים ובברכה. לצד בגדי הים קולקציית כובעים הכוללת למעלה מ-100 סוגי כובעים וכמובן – מגוון חולצות ומכנסי עבודה מבדים מסנני קרינה המותאמים למי שעובדים ומטיילים בשמש. מוצרי החברה מיוצרים ממידה 1 לגיל חודשיים ובחלק מהפריטים עד למידת XL6.
עוד ב-
הילה כלפון: "למרות המציאות המאתגרת, יוצרי התרבות ממשיכים לפעול בנאמנות לשליחותם התרבותית: יצירת נכסים תרבותיים מעוררי מחשבה אשר מעניקים לציבור מזון תרבותי איכותי לרוח ולנפש. אני מודה לסופרת והמשוררת מיכל סנונית ולהקת קולבן דאנס על בחירתם בי ללוות את דרכם האמנותית החשובה. אני מודה גם לחברת Sunway ולמנכ"לית ענת יהב על האמון זו השנה השנייה ללוות את הקמפיין של קולקציית הקיץ. משמח להיווכח שוב ושוב עד כמה העבודה הקשה שלי, השקעה מקצועית ורגשית ללא פשרות מניבות פירות של לקוחות מרוצים, לקוחות חדשים ונאמנות לאורך שנים. זה אינו מובן מאליו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה