שיווק ופרסום

משרד יחסי הציבור של הילה כלפון מתחדש בשלושה לקוחות חדשים

משרד יחסי הציבור HK של הילה כלפון קיבל לאחרונה שלושה תקציבים חדשים: תיאטרון באר שבע, פיק אדריכלים ובוטיק הזית. כלפון מסרה: "מעידים על אמון גבוה של ציבור לקוחותיי"
מערכת ice | 
הילה כלפון (צילום מיכל בנדק)
משרד יחסי הציבור HK של הילה כלפון קיבל לאחרונה שלושה תקציבים חדשים המצטרפים לפורטפוליו המתאפיין בתחומי תרבות, אדריכלות, עיצוב, חברה, לייף סטייל וצרכנות. התקציבים החדשים הם של תיאטרון באר שבע, פיק אדריכלים ובוטיק הזית.
תיאטרון באר שבע הוקם בשנת 1973 כיוזמה של מר גרי בילו ז"ל ושל השחקניות מרגלית סטנדר ז"ל, נעמי בלומנטל וזכריה לירז ז"ל שהיה ממייסדיו ובתמיכתם של ראש העיר באותם ימים מר אליהו נאווי, וסגנו, מחזיק תיק התרבות מר בנץ כרמל ז"ל. בעיני רוחם הם ראו תיאטרון אחר ושונה. תיאטרון המחובר בחבל הטבור לקהילה, יונק ממנה את מקורות השראתו ויוצר איתה ולמענה.
תיאטרון באר-שבע מפיק חמש הפקות (הצגות) חדשות מידי עונה, עמן הוא מרבה להופיע ברחבי הארץ בתיאטראות גדולים וגם במוסדות חינוך. בכך מפיץ התיאטרון את בשורת התרבות המגיעה מבאר-שבע ברחבי המדינה ולעתים אף מעבר לים.
תיאטרון באר-שבע מונה כ-50 שחקנים פעילים, כולם בוגרי בתי ספר למשחק מקצועיים, ובנוסף מעסיק כ-70 עובדים נוספים, רובם ככולם תושבי באר-שבע והנגב. עם השנים "גידל" התיאטרון שחקנים ויוצרים צעירים ומוכשרים, שהפכו לשמות המובילים בארץ.
ההצגה אותה מקדם משרד היח"צ של הילה כלפון היא: 'גיבור אמריקאי'. סיפור נוגע ללב על שלושה אנשים מתחתית הסולם החברתי, המחליטים להיאבק על מקומם בעולם הקפיטליסטי. שרי – נערה מתבגרת העובדת בשתי עבודות כדי לפרנס את אביה, ג'ני – אם חד הורית סרקסטית ותשושה, ואדי -גבר בן 40, שפוטר ממשרתו הבכירה בבנק ומוצא עצמו מכין סנדביצ'ים. 
השלושה מוצאים עצמם כקורבנות של זכיין רשת סנדוויצ'ים אמריקאית, אשר נעלם ביום פתיחת הרשת בקניון המקומי ואין להשיגו. הם חייבים לפתור את הצרה שהונחתה על ראשם בכוחותיהם.
פיק אדריכלים: משרד אדריכלות היושב במגדל הכשרת הישוב באזור המרכז. הוקם בשנת 2013 ע"י זוג אדריכלים, ניצה ויונתן פיק, הפועלים עם צוות מוכשר ומתכננים פרויקטים בראייה חדשנית, יצירתית וברת קיימא, עבור המגזר העסקי ורשויות מוניציפאליות. המשרד מתמחה בתכנון פרויקטי דיור עירוני מעורב שימושים: בנייני מגורים, דיור להשכרה, מעונות סטודנטים ומלונאות משולבים עם שטחי מסחר, משרדים ומבני ציבור.
מעבר להון אנושי מגוון ומוכשר, המשרד עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים: רחפן משרדי לצילום וניתוח האתר, אפליקציה משרדית לשיתוף אונליין של לוח הזמנים והמשימות עם הלקוח, תוכנות תלת מימד וגרפיקה המתקדמות ביותר ומדפסת תלת מימד להפקת מודלים פיזיים של הפרויקטים.
בימים אלה עסוק משרד "פיק אדריכלים" בפרויקטים נבחרים, כמו:  מלון אכזיב בנהריה הנבנה בשכונה חדשה, מגדל אוליו בת ים, מעונות סטודנטים ביפו, קולנוע היכל  ההיסטורי בפתח-תקווה, ושכונת סלע ביתר חדרה.
'בוטיק הזית' הינו עסק משפחתי, אשר שורשיו נטועים  בכרמי הזית המשפחתיים. העסק מושתת על ייצור עצמי ושיווק של שמן זית, כבישת זיתים שחורים וירוקים, תערובות תבלינים, ממרחים/מטבלים בשמן זית ללא חומרים משמרים, ריבות/קונפיטורות ושיווק של מוצרי טיפוח בשמן זית. ממרחים מתוקים, חליטות תה ,משקאות שיכר(ליקרים, קוקטלים וערק בטעמים).
'בוטיק הזית' מתמחה גם בהכנת מארזי שי בתצורות רבות ומגוונות וגם לפי בקשת הלקוח בשוטף/חגים/אירועים לארגונים ,וועדים, חברות מוסדות וכו’. כחלק מאג'נדה חברתית ותרומה לקהילה, נארזים מארזי השי  ע”י בעלי צרכים מיוחדים-ומוגבלות  תעסוקתית בשיתוף עמותות מאשקלון ומיישובי הדרום.
הצוות של 'בוטיק הזית' עובד בשיתוף פעולה עם מס’ ארגונים  וחברות שיווק מובילות במשק ובין היתר משלבים ומשווקים  במארזים השונים: כלי בית ומבחר גדול ומגוון של מוצרים נוספים. העסק בעל כשרות בד"צ ואינו משווק ברשתות אלא בשיווק ישיר בלבד  ללקוח בקצה. בוטיק הזית קיימת חנות אונליין שניתן לרכוש ולבצע הזמנות.

כלפון, שסיפרה לאחרונה בראיון על ההחלטה לחזור לכור מחצבתה בדרום לאחר שנים רבות של קריירה משגשגת בתל אביב, אמרה כי "התקציבים שהצטרפו לפורטפוליו הלקוחות הקיים, מעידים על אמון גבוה של ציבור לקוחותיי הקיים בזכות המוניטין הטוב שצברתי ומביא לקוחות חדשים".
כלפון מוסיפה: "הלקוחות הבינו כי ההיבט החשוב בקשר בין משרד היח"צ והלקוח הוא הבנה עמוקה בראייה עסקית ותקשורתית, קשר מתמיד ומחובר, חשיפה תקשורתית ממוקדת, אפקטיבית ועקבית. זהו המפתח לחיזוק התדמית בקרב קהלי היעד הרלוונטיים. זוהי שיגרת העבודה שלי עם לקוחותיי ואני שמחה לראות את התוצאות שלא מאחרות לבוא בעקבות החשיפה המותאמת לחזון העסקי וחיבור מדויק לאופי פעילותם".
עוד מציינת הילה כלפון כי: "שאיפתי היא לקדם את תדמיתה של באר שבע והדרום כמובילת תרבות איכותית לכלל תושביה ולאורחים המגיעים ליהנות מכל מה שקורה בה. מוסדות התרבות בבאר שבע הוקמו ממקום אידיאליסטי נטו: לייצר תרבות בעלת זיקה מקומית ומחוברת למרחב התרבותי כולו. להנחילה לרחבי המדינה ואף לרחבי תבל. זוהי חלוציות לשמה באותן שנים בה הוקם התיאטרון והמוסדות שלאחריו. עבודת היח"צ שלי תקדם בנחישות את הדרום ומוסדות התרבות שלו כחלק ממיתוג הדרום לתודעת הציבור כמוביל תרבות וחדשנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה