נדל"ן ותשתיות

משרד שם טוב מדיה ממשיך לצמוח: תקציב יוקרתי בתחום הנדל"ן

משרד יחסי הציבור בניהולו של איתן שם טוב ינהל את מערך יחסי הציבור של קבוצת דוד אזולאי. הקבוצה פעילה משנת 2005 ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית. שם טוב מתמחה במתן מעטפת של שירותי דוברות, יחסי ציבור ודיגיטל לחברות ותאגידים בינלאומיים
מערכת ice | 
איתן שם טוב (צילום שי לי עומר)
משרד שם טוב מדיה ויחסי ציבור בניהולו של איתן שם טוב, ינהל את מערך יחסי הציבור של קבוצת דוד אזולאי. קבוצת דוד אזולאי הינה חברת בנייה ויזמות נדל"ן משפחתית מהוותיקות בישראל. הקבוצה פעילה משנת 2005 ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית.
לאורך שנות פעילותה הציבה החברה סטנדרט של איכות וחדשנות בעולם הבנייה ויזמות הנדל"ן בישראל, הניכרים היטב במגוון הפרויקטים שבנתה בכל רחבי הארץ. שם טוב יחסי ציבור ומדיה היא קבוצת תקשורת צעירה וצומחת, שעובדת עם מיטב המותגים בישראל ומתמחה במתן מעטפת של שירותי דוברות, יחסי ציבור ודיגיטל לחברות ותאגידים בינלאומיים, בתחומים מגוונים: בנקאות ופיננסיים, הייטק וטכנולוגיה, קמעונאות, רכב ותחבורה, נדל"ן ומגזר שלישי.
צוות מנהלי הקבוצה המנוסים מעניק שירותי ניהול משברים תקשורתיים לחברות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם ועוסקת בניהול קמפיינים פוליטיים מוניציפליים וארציים. לקבוצה מחלקת כנסים וועידות הפועלת בייזום, בנייה וניהול תקשורת של כנסים וועידות מהמובילות בישראל. את החברה ייסד, איתן שם טוב, בעל ניסיון מוכח וארוך שנים בבניית אסטרטגיה תקשורתית וניהול משברים לחברות ותאגידים. מומחה בליווי תקשורתי ודיסקרטי לאנשי עסקים ובכירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה