נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן בשיא מכירות: "עם ודאות כלכלית ומדינית יהיו יותר עסקאות"

קבוצת דוד אזולאי מכרה את הפנטהאוז היוקרתי ביותר בשכונת קריית השרון בנתניה במחיר של 5.65 מיליון שקל. הדירה, ששוכנת בקומה ה-15 של פרויקט "בראשית פמילי", נפרסת על שטח של 170 מ"ר. המנכ"ל והבעלים: "העסקה מעידה גם על התעוררות וחזרה לשוק גם בתחום מגורי היוקרה"
מערכת ice | 
פרויקט הנדל''ן בראשית פמילי בקריית השרון, נתניה (צילום evolve media)
פרויקט "בראשית פמילי" בשכונת קריית השרון המתפתחת בנתניה, תוכנן על ידי משרד האדריכלים "גור אדריכלים" וכולל בניין מגורים בן 15 קומות ו-62 יח"ד מעל קומת מסחר אחת. לפרויקט נוף פתוח ועוצר נשימה אל מול חורשת הסרג'נטים היפהפייה המשתרעת על כ-255 דונם.
שכונת קריית השרון נהנית מתשתיות חדשות עם נגישות לכל הצירים המרכזיים: כביש 2, כביש 4 וכביש 6.  זאת, בנוסף לתחנת הרכבת הצמודה לשכונה ומספקת לתושבים פתרון תחבורתי נוח וקל בתנועה צפונה ודרומה במרחב הארצי ולאפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות באזור השרון ובמטרופולין העסקים של תל-אביב.
הקבוצה מכרה את הפנטהאוז היוקרתי ביותר בשכונת קריית השרון בנתניה במחיר של 5.65 מיליון שקל. הפנטהאוז ששוכן בקומה ה-15 של פרויקט "בראשית פמילי" שבונה החברה, נפרס על שטח של 170 מ"ר, 2 מרפסות בשטח כולל של 60 מ"ר ובריכה. קבוצת דוד אזולאי נמצאת במומנטום מכירות ורק לפני כשבועיים דיווחה על מכירה של 16 יח"ד בהיקף של כ-50 מיליון שקל בחודש אפריל בלבד בפרויקט אחר בנתניה, סטורי בשכונת בן צבי בעיר. 

"קריית השרון היא מהשכונות הצומחות והמעניינות בנתניה". בראשית פמילי, קבוצת דוד אזולאי (צילום הדמיה: evolve media)
דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים, קבוצת דוד אזולאי ציין: "שכונת קריית השרון היא מהשכונות הצומחות והמעניינות בנתניה ונמצאת במיקום אסטרטגי עם נגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים ומתחמי תעסוקה, בידור ופנאי. העסקה הזו מעידה גם על התעוררות וחזרה לשוק גם בתחום מגורי היוקרה. אני מאמין שככל שנתכנס לוודאות מדינית וכלכלית נראה יותר ויותר עסקאות כאלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה