רכב

יונה יהב למירי רגב: "יש לטפל בכביש החוף, פצצה מתקתקת"

ראש עיריית חיפה ביקש את התערבותה של שרת התחבורה בהסדרת תאורה בכביש 2 במקטע שבין העיר חיפה לנתניה. לדבריו, "מדובר במקטע דרך משמעותי, שהיקף השימוש והמשתמשים בו רב". הוא ציין כי הדבר "אינו עומד בכל סטנדרט סביר ועדכני של תאורה בדרכים, ועלול לעלות בחיי אדם"
מערכת ice |  3
יונה יהב (צילום גביש מדיה)
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, פנה הבוקר (שני) במכתב לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, בו הוא מבקש את התערבותה הדחופה להסדרת תאורה בכביש 2 (כביש החוף), במקטע שבין העיר חיפה לנתניה. לדבריו, "מקטע כביש זה", מוסיף יהב, "אינו עומד בכל סטנדרט סביר ועדכני של תאורה בדרכים, והוא בבחינת 'פצצה מתקתקת' שעלולה לעלות בחיי אדם".
במכתבו מציין ראש העיר: "כביש 2, שהוא הכביש העיקרי המוביל מהעיר חיפה לכיוון דרום, אינו מואר כולו במקטע הדרך שבין העיר חיפה לבין העיר נתניה וזאת, להבדיל, ממקטעים אחרים שלו -  מהעיר נתניה דרומה, המוארים לכל אורכם". יהב הוסיף במכתבו: "מדובר במקטע דרך משמעותי, שהיקף השימוש והמשתמשים בו רב ומכאן אין חולק כי יש חובה להבטיח כי המקטע האמור, לכל אורכו, יהא מואר ויבטיח כי המשתמשים בו יוכלו לנהוג את רכבם בבטיחות".
במכתבו מפנה ראש העיר לדו"חות מבקר המדינה, בהם מודגשת החובה המוטלת על משרד התחבורה לפעול להקצאת תקציבים מתאימים ונדרשים להארת כבישים, זאת בשל החשיבות הרבה שיש לאמצעי תאורה במניעת תאונות קשות בכבישים. את מכתבו מסיים יהב בפנייה אישית לשרה רגב, בבקשה כי תנחה בדחיפות את עובדי משרדה לפעול להסדרת תאורת לילה רציפה בכביש 2, לכל אורכו של מקטע הדרך המדובר, על מנת להבטיח את בטיחות משתמשי הדרך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב שנזכר
    טאי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשוב מאוד אבל איפה היה 15 השנים הקודמות שהיה ראש עיר ? שנים שזה לא ברור למה כשמגיעים לאיזור חשוך. כל מדינה נורמלית מחייבת תאורה. טוב שהתעוררת בגיל 80.
    סגור
  • 2.
    כן בטח ממש!!!!
    אנצי! 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כמה בעיות בחיפה שצריך לדבר עם הממשלה.אבל בכביש זה עניין של תאורה וגם כלי רכב שעושים רעש כל היום עם מנועים גדולים.בנוסף עניין הרכבת,שזה עוד תחום של משרד התחבורה שלא צריכה לעבור בעיר,במיוחד אם תקרה תקלה.גם ככה זה גורם לרעש,זיהום אוויר וסכנה לכל מי שרוצה לחצות לים.אז יואילו במשרד התחבורה לעשות את עבודתם!!!! זה חוץ מחזירים וזיהום אוויר של המפעלים במפרץ, או הדר שצריכה להשתנות!!!!
    סגור
  • 1.
    תאורה בכביש החוף
    מומו 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו תושבי הצפון בני חורגים במדינה הרקה משקיעה הכל רק במרכז ודרומה אפילו הכביש ביין באר שבע לדימונה כבר מור למעלה מ 20 שנה וכביש החוף ערם מתאורה
    סגור