שיווק ופרסום

לראשונה בהיסטורית בית האופנה: תשיק ליין בגדי ים בשיתוף גוטקס

לכבוד חגיגות ה-70 שנה למותג הישראלי, משכית הכריזה על יציאתה של קולקציית בגדי ים בעבודה משותפת עם מותג בגדי הים גוטקס. אירוע ההשקה התקיים במלון The Jaffa בו תפעל חנות ייחודית של בית האופנה. אז מי נחכה בהשקה?
מערכת ice | 
חנות קונספט של משכית (צילום מלכה ניהום)
לאחר שבסוף השנת האחרונה עבר דירה ופינה את החנות בכיכר המדינה בתל אביב, מותג האופנה משכית מכריז על שיתוף פעולה היסטורי עם מותג בגדי הים גוטקס. לכבוד חגיגות 70 שנה למותג המיתולוגי שילבו המותגים כוחות ויצרו קולקציה המשלבת אותנטיות עם עכשוויות. 
במסגרת המהלך ישיקו במשכית קולקציית בגדי ים לראשונה בהיסטורית המותג. הקולקציה תציג שילוב בין עולם פיתוח הבדים הייחודי ועבודות היד הייחודיות של המותג לבין הניסיון העשיר של גוטקס בעיצוב וייצור גזרות מחמיאות ונשיות של בגדי ים. אירוע ההשקה התקיים במלון The Jaffa שביפו, בו גם תפעל חנות ייחודית לבית משכית שתציג את יצירות המותג.

צילום: סיימון אלמלם
שרון טל, המעצבת הראשית של בית משכית מסרה בהתרגשות: "אין כמו להתחיל את הקיץ עם שיתוף פעולה ייחודי שכזה. כמי שגדלה על גוטקס ועל סיפורי לאה גוטליב היה לי העונג והכבוד לעבוד עם הצוות המקצועי בחברה. אנחנו אומנם בתקופה מאוד מורכבת אבל מבחינתי להמשיך ליצור ולחדש זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להמשיך ולהיות עורף חזק". קרן גסנר, קריאייטיב דירקטור של גוטקס ציינה כי הקולקציה היא חלום שהתגשם: "היא מוכיחה שיצירה ישראלית הייתה ותמיד תהיה הדבר האמיתי".

צילום: סיימון אלמלם
בין המוזמנות שהגיעו לפרגן על שיתוף הפעולה: אביה מלכה, ניצן שיק, שרונה מרלין, אביטל לנגר, טל נוי, אלינור קופלר, שירה גוטמן, שירלי בוגנים, טיטי איינאו ונוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה