שיווק ופרסום

בית האופנה המיתולוגי עוזב את כיכר המדינה: זה מה שיקרה עד המעבר

משכית, שהוקם ב-1954 על ידי רות דיין והושק מחדש ב-2013 על ידי שרון טל, מפנה את החנות בכיכר המדינה. לרגל המעבר החנות תהפוך להיות אאוטלט זמני
מערכת ice |  2
בית האופנה משכית (צילום אור גפן)
בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל עובר דירה ומפנה את החנות בכיכר המדינה בתל אביב. חנות הקונספט של משכית נפתחה במרץ 2020, קצת לפני שפרצה מגיפת הקורונה. חנות המותג המשתרעת על פני 120 מטר, שוכנת בכתובת המחייבת ה׳ באייר 48. החנות נפתחה לצד חנויות של מותגים בכירים בעולם ולמעשה שם הוקמה חנות הקונספט הראשונה לצד חנויות נוספות של בית האופנה בארץ: יפו, הוד השרון ורמת השרון.
בחנות הציג בית האופנה את מגוון הקולקציות: החל מהקו הנגיש של המותג M by Maskit, קולקציית כלות וערב שזכתה לחלל נפרד בקומה העליונה עם חדר מדידה פרטי. כעת, עם המעבר, חנות הקונספט בכיכר המדינה תהפוך לחנות אאוטלט וכל הפריטים יהיו בהנחה של 70%.

"משכית" הוקמה ב-1954 על ידי רות דיין. ב-40 שנות פעילות הועסקו בה לא פחות מ-2,000 עובדים ודגמיה נמכרו בבתי הכולבו הנחשקים בעולם והוצגו בתצוגות משותפות עם דיור, ז'יוונשי ואיב סאן לורן.

צילום: אור גפן
בשנת 2013 קמה לתחייה משכית החדשה תחת כתב ידה וסגנונה האישי של שרון טל, כשהיא שואבת השראתה ממורשת המותג והיצירות העל-זמניות שלו. לצד קולקציות הקוטור של בית האופנה, משכית השיקה ומפעילה את הקו הנגיש M BY MASKIT. למותג מספר חנויות ברחבי הארץ.
בין לקוחות המותג המוכרות: מיכל אנסקי, אנה ארונוב, השחקנית שרה ג'סיקה פרקר, שביט ויזל , ניבר מדר, עמית פרקש, מורן אטיאס, מאיה ורטהיימר ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חנות הבגדים משכית
    יהלי 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה אמור לעניין .אני קונה בגדים בשוק הכרמל. בכיכר המדינה חולצה אחת עולה כמו שוק שלם. אני לא אקנה לעולם בחנויות האלה גם אם אזכה בלוטו .
    סגור
  • זה מעניין גברים ונשים שלא קוראים להם יהלי! (ל"ת)
    יומי 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור