שיווק ופרסום

מאניה לטינית: זה ענק המוזיקה שישתף פעולה עם המותג הישראלי

רשת האופנה מאניה ג'ינס הודיעה על שיתוף פעולה עם הזמר הלטיני ניקי ג'אם. השיתוף יוזנק בימי הקרובים בסניפי הרשת בארצות הברית ולאחר מכן צפוי להגיע גם לישראל. הרשת מדווחת כי כרטיסים למפגשי המעריצים המתוכננים להתקיים כחלק מהמהלך כבר סולד אאוט
מערכת ice | 
ניקי ג׳אם (צילום ג׳וני מורנו)
לאחר שמוקדם יותר השנה הודיע כי תמשיך לשמש כספונסרית של ליגת העל בכדורגל, מותג ההלבשה הישראלי הודיע הבוקר (שני) על שיתוף פעולה חדש של הרשת עם ענק המוזיקה הלטינית הזמר ניקי ג'אם שחתום על שיתופי פעולה מוזיקאליים עם אנריקה איגלסיאס ושקירה.
הזמר שכבר ביקר בישראל בעבר כאשר התארח בהופעתו של עומד אדם בפארק הירקון יזניק את שיתוף הפעולה בימים הקרובים בסניפי הרשת בארצות הברית כאשר לאחר מכן צפוי הזמר הלטיני לנחות גם בישראל. מאניה ג'ינס דיווחה כי כרטיסים למפגשי המעריצים שיתקיימו עם ג'אם כחלק משיתוף הפעולה בחנויות החברה כבר סולד אאוט.
הופעתו עם אדם הציתה סערה לאחר שמעריצים זעמו על כך שההופעה הייתה קצרה באופן חריג והתלוננו על יוקר הכרטיסים אל מול המופע שקיבלו. בתגובה לזעם מסרו מטעמו של הזמר הישראלי כי העיכוב במופע נגרם בעקבות איחורו של ג'אם ולאחר מכן קוצר בעקבות "חוק הרעש" לפיו חל איסור להרעיש אחרי השעה 23:00.  ג'אם האשים בתגובה את צוות ההפקה שלטענתו תכנן באופן לקוי את האירוע וגרם לו לעמוד במשך שלוש שעות בפקק  בדרך לפארק הירקון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה