שיווק ופרסום

הספורטאי הישראלי חוגג: מככב בקמפיין אופנה בינלאומי

נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין מצטלם בישראל לקמפיין אופנה בילנאומי. בקמפיין תככב הקסדה המפורסמת של אלקין, עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבת החטופים וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם
מערכת ice | 
אריאל אלקין (צילום שי תמיר)
נהג המרוצים הצעיר ביותר בישראל  (17)  ושגריר מותג האופנה לי קופר,  אריאל אלקין , נחת אתמול  (יום ראשון) בשעות הבוקר המוקדמות, מאוהיו שבארצות הברית, למסלול הצילומים לקמפיין מותג האופנה לי קופר. 
הצילומים נערכו במסלול הנחיתה "עדן תעופה", בראשון לציון, עם כל התפאורה הראויה לנהג מרוצים בינלאומי: מכונית מרוץ ממותגת, הקסדה המפורסמת עם תמונות החטופים, וכמובן קולקציית קיץ 2024 של לי קופר. 
בקמפיין תככב הקסדה המפורסמת של אלקין, עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבתם הביתה וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם.
על המסלול סיפר אלקין כי זהו הקמפיין הראשון שלו: "לא חשבתי שהזכייה שלי על במת תחרות  USF juniors תוביל אותי לקטוף קמפיין אופנה כל כך נחשק, של מותג גינסים בינלאומי המביל בעולם. מגיל 5 אני מתחרה כנהג מרוצים, אף זכיתי כילד במקום ראשון בתחרות באיטליה על נהיגה בקארטיג, אך זו פעם ראשונה שפנו אלי ובקשו ממני לשמש כשגריר של מותג." עוד סיפר על הסט כי הוא חזר משבוע ימים  מאוהיו, שם נערכו אימונים לקראת תחרות פורמולה 4 בארה"ב, הנחשבת  לאחת מהתתחרויות הגדולות והנחשקות בעולם.  
לדברי  אלקין: "המעמד על הפודיום עם הקסדה עם תמונות החטופים היתה להעלאת המודעות להשבת החטופים הביתה וזו מבחינתי זכות ושליחות לייצג בעולם את ישראל. אני אמשיך לקדם בכל הזדמנות את המטרה החשובה הזו , משום שאני מרגיש שגריר של ישראל  ויש לי את הזכות לעמוד על במות בינלאומיות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה