שיווק ופרסום

מעריצי הארי פוטר? זו הבשורה שתשמח אתכם

חנות עם מוצרים רשמיים של המותג "הארי פוטר" צפויה להיפתח בקרוב בעזריאלי ת"א. החנות הקבועה נפתחת על רקע הצלחת החנות הזמנית של המותג שנפתחה בעזריאלי שרונה
מערכת ice | 
הארי פוטר (צילום עמוד האינסטגרם הרשמי)
לאחר שהחנות הזמנית בעזריאלי שרונה נחלה הצלחה, בקרוב צפויה להיפתח בעזריאלי ת"א חנות קבועה שתשמח במיוחד את מעריצי הארי פוטר בישראל. בזמן שחנות הפופ-אפ בשרונה הייתה פתוחה, היא הצליחה למשוך קהל רב של מעריצים. ההצלחה הייתה כה גדולה שהחנות הייתה פתוחה חצי שנה, שלושה חודשים יותר מהתכנון המקורי.
בחנות צפויים להימכר מוצרים רבים שקשורים לסדרת הסרטים ולספרים כמו בובות, גלימות, ספלים, שרביטים, ממתקים, כלי כתיבה, מחזיקי מפתחות ועוד מספר רב של מוצרים. 
פתיחת החנות מצטרפת לשלל הבשורות שמשמחות את מעריצי הארי פוטר לאחרונה. כזכור, לאחרונה נחשפו פרטים חדשים בנוגע לסדרה החדשה שמצולמת בימים ואלה ותהיה מבוססת על כל שבעת הספרים בסדרה.
הסדרה צפויה לרוץ על פני 10 עונות, האחים וורנר כבר הזמינו קבוצה של אנשי קריאיטיב שיציעו רעיונות לאיך שהסדרה תוכל להיראות. מדובר במרתה הילייר, קתלין ג'ורדן, טום מורן ומייקל לסלי, שילוב של בריטים ואמריקנים להם כבר יש ניסיון בתחום הסדרות של המדע הבדיוני. האחים וורנר ודיסקברי כבר החלו לעבוד על הסדרה עצמה שצפויה לצאת בשנים 2025-26.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה