שיווק ופרסום
כלמוביל מכריזה על מיתוג מחודש: זה הסטנדאפיסט שמוביל את הקמפיין
חברת כלמוביל מכריזה על קמפיין חדש שאותו מוביל היוצר והסטנדאפיסט רשף לוי. במסגרת הקמפיין, כלמוביל משיקה מיתוג מחודש בשפה הרב מגדרית ומכריזה על הרחבת השירותים והפתרונות שהיא מעניקה לכלל הלקוחות
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס, ORA ו- smart, משיקה מהלך אסטרטגי ומיתוג חדש, במסגרתו החברה הוותיקה שמלווה את הנהגות ונהגים בישראל משנת 1906, מעמיקה את תפקידה בחיי הלקוח עם מספר מהלכים וערכים לשיפור חיי הנהגות והנהגים בישראל.
מי שמוביל את הקמפיין החדש של חברת כלמוביל הוא לא אחר מהיוצר והסטנדאפיסט רשף לוי. לוי, שזכה במספר פרסים יוקרתיים, החל מפרס השחקן המצטיין בפסטיבל קאן, פרס התיאטרון הישראלי ועד לפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, גויס כפרנזטור החדש של חברת כלמוביל.
(צילום: יח"צ)
בהודעה הרשמית שפרסמה החברה, צוין כי לוי נבחר בשל עצם היותו יוצר מוערך ומצליח בתעשייה ובשל העובדה כי הוא מייצג דמות של איש משפחה מסור – דבר העולה בקנה אחד עם ערכי כלמוביל.
בקמפיין החדש, מעוניינת חברת כלמוביל לשים דגש על מערכת היחסים שלה עם לקוחותיה על ידי הרחבת השירותים והפתרונות שהיא תספק להם ובכך תהווה לנהגות ולנהגים בישראל כתובת ובית לכל פנייה, שאלה וצורך הקשורים לרכב ולדרך.
עוד בטרם מהלך האסטרטגי, כלמוביל ביצעה מחקר לקוחות מקיף בתחום הרכב ובחנה את צרכי הלקוחות והעדפותיהם, בייחוד לאור השינויים שחווה התחום בשנים האחרונות. הממצאים הציפו את הוואקום שקיים כיום בשוק, שמתבטא בהיעדר כתובת ומענה איכותי למגוון הצרכים שיש לנהגות ונהגים.
במסגרת המהלך האסטרטגי, כלמוביל מפתחת מספר פתרונות ושירותים שיתנו ערך ומענה לאותם צרכים, יאפשרו תשתית לבניית מערכת יחסים חזקה וארוכת טווח עם הלקוחות ויחזקו את האמון שלהם בחברה. כחלק ממערך השירותים שהחברה משיקה עבור שלל לקוחותיה, ניתן להבחין במוקד השירות והתמיכה הזמין ללקוחות 24/7.
מתוך ההבנה שחסר ללקוחות מידע זמין, נגיש ופשוט, כלמוביל החליטה להקים פלטפורמת הדרכות היברידיות לכלל נהגי ישראל, כולל מי שאינם נמנים על לקוחות החברה. הפלטפורמה תהיה גם פיזית וגם וירטואלית לבחירת ונוחות הלקוח וללא עלות.
עוד ב-
יניב שיראזי, מנכ"ל חברת כלמוביל: "המהלך האסטרטגי אותו אנו מובילים מבטא את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו חווית שירות מקיפה ומצוינת ולאורך זמן, תוך הדגשת הערכים העיקריים שלנו: מקצועיות, אמינות ואכפתיות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לנהגימות עלוביםםםם ועלובותתת (ל"ת)אבשלום קור 05/2024/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.לאן הלכתםאלי 05/2024/15הגב לתגובה זו0 0סיבה מצוינת להפסקת כל קשר עם כלמובילסגור