שיווק ופרסום

בומברדייה מתחדשת: זה השינוי המפתיע של יצרנית המטוסים הקנדית

בומברדייה, המובילה העולמית בתחום התעופה העסקית, חשפה את הלוגו החדש של החברה. הסמל של החברה, מציג צללית של מטוס ששובר את מחסום הקול בעוד משיכות הרוח מעל מטוס מתייחסות למורשת בומברדייה

מערכת ice | 
בומברדייה (צילום יח"צ)
בומברדייה (Bombardier), המובילה העולמית בתחום התעופה העסקית, חשפה היום (חמישי) זהות מותג חדשה המעוגנת באבולוציה של לוגו החברה. לטענת חברת "בומברדייה", זהות המותג החדשה תחזק ותניע את הגישה הייחודית של החברה ללקוחות ולבעלי העניין שלה - להציב אנשים במרכז ולהחדיר תחושה מיוחדת במינה של משפחה. 
אריק מרטל, נשיא ומנכ"ל בומברדייה, התייחס למהלך של החברה: "היום הוא רגע היסטורי עבור יותר מ-18,000 חברי צוות מוכשרים ונלהבים להפליא של בומברדייה. החברה האייקונית שלנו צופה קדימה בביטחון וברוח חדשנית, שני רעיונות שנלכדו באלגנטיות בלוגו החדש שלנו ובאבולוציה של המותג".
בהמשך דבריו, ציין מרטל: "הלקוחות שלנו ברחבי העולם הם מנהיגים שמעצבים את העולם ומצפים מאיתנו לספק חוויה בלתי נשכחת באמת". הלוגו החדש של בומברדייה חוגג את המעבר המוצלח של החברה לבנייה, עיצוב, שירות ושינוי של מטוסי הסילון הטובים בעולם.
הסמל של החברה, מציג צללית של מטוס ששובר את מחסום הקול - שיר הלל לשאפתנות ולרוח החדשנית של אנשיה המוכשרים של בומברדייה - בעוד משיכות הרוח מעל מטוס מתייחסות למורשת המושרשת של החברה ולאיקונוגרפיית הכנפיים המפורסמת של המותג Learjet.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה