בעולם

בשורה משמחת להורים: דיסנילנד חותכים מחירי כרטיסים, אבל יש קאץ'

דיסנילנד חותכים את מחירי הכרטיסים ל-50 דולר ליום לכל הקיץ, אבל יש מלכוד, מחיר המציאה לפארק בקליפורניה, מחייב את המבקרים לרכוש כרטיסים לשלושה ימים, לפארק אחד וזה תקף לכניסה בימי שני עד חמישי בלבד

מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels)
דיסנילנד במחווה מרגשת לילדים, פארק השעשועים האגדי שבקליפורניה החליטו שהם יורידי הקיץ את מחירי הכרטיסים ל-50 דולר ביום בלבד, זאת בתנאי שתקנה כרטיסים לשלושה ימים לפחות, לפארק אחד, כשהכרטיס יהיה תקף רק לימי שני עד חמישי.
כמו כן, כרטיסים לשלושה ימים בימי שישי, שבת וראשון מוצעים גם כן, אך המחירים עולים ל-199 דולר לילדים ו-299 דולר למבוגרים. המבצע תקף מה-10 ביוני ועד ה-26 בספטמבר, בין פסטיבל פיקסאר לליל כל הקדושים, כך דווח על פי ה"מרקורי ניוז".
 
עם זאת, אין צורך להשתמש בכרטיסים בשלושת התאריכים הרצופים, מומלץ להזמין מקום מראש לכל ביקור. בנוסף, דיסנילנד הזהירה כי הזמנות אינן מובטחות במהלך 15 השבועות שהכרטיסים זכאים להם, מומלץ לא לחכות לרגע האחרון ולקבוע מראש.
 
בנוסף, כחלק ממבצע הקיץ של דיסנילנד, הפארק יציע הנחה של 20% על שהייה בבית המלון האגדי של דיסנילנד ובמון גרנד קליפורניה של דיסני. שהייה של ארבעה לילות או יותר תעניק לאורחים הנחה של 25% במלונות. גם במלון פיקסאר פלייס, ששופץ לאחרונה, אינו כלול במבצע, שיפעל גם הוא בין ה-10 ביוני ל-26 בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה