בעולם

יעזור לישראל? בומברדיה מספקת לחיל האוויר האמריקני מטוסים חדשים

בומברדייה דיפנס מספקת מטוסי גלובל 6,000 לתוכנית צומת התקשורת המוטסת בשדה הקרב של חיל האוויר האמריקני, זהו המטוס השביעי אותו מספקת החברה לארה"ב. מטוסי מנהל מסוג זה הפכו לפלטפורמות מועדפות למשימות מיוחדות ברחבי העולם
מערכת ice | 
מטוס גלובל (צילום יחצ)
בומברדייה (Bombardier) חגגה לאחרונה את המסירה השביעית  של מטוס Global 6000  לתוכנית צומת התקשורת המוטסת בשדה הקרב (BACN) של חיל האוויר האמריקני (USAF) במרכז השירות של החברה בהרטפורד, בקונטיקט. 
מטוס ה-BACN הוא פלטפורמת תקשורת מיוחדת, הידועה בחיל האוויר האמריקני בשם E-11A, שהיא חלק מחוזה רב-שנתי שהוכרז בעבר המייצג שווי כולל פוטנציאלי של קרוב ל-465 מיליון דולר. בומברדייה כבר סיפקה שישה  מטוסי Global  לתוכנית BACN במסגרת הסכמים קודמים. לחיל האוויר האמריקאי יש אופציה לרכוש מטוס נוסף בכל שנה עד 2026 במסגרת החוזה לשנת 2021.  
"Bombardier Defenseגאה להיות שותפה אמינה של חיל האוויר האמריקני", אמר ז'אן-כריסטוף גלאגר, סגן נשיא בכיר למכירות מטוסים ובומברדייה דיפנס. "הגמישות שלנו והגישה ממוקדת המשימה שלנו הפכו את  מטוסי Global  למוכר ביותר כאופציה האופטימלית עבור ממשלות וקבלנים ביטחוניים ברחבי העולם. תוך מינוף הטכנולוגיה המשולבת המתקדמת ביותר וצוות של מומחים מיומנים, בומברדייה דיפנס ממשיכה לחזק את קשריה עם חיל האוויר האמריקני ולספק את הפלטפורמות המפורסמות שלה המשמשות לחיזוק הביטחון הלאומי והבינלאומי". 
כחלק מתוכנית BACN הקריטית, מטוסי Global  של בומברדייה  משמשים כשערי תקשורת בגובה רב, מגשרים בין קול ונתונים בין כוחות אוויר ושטח, תוך התגברות על מכשולים מסורתיים כגון הרים, שטח קשה או מרחק. מטוס Global  המצויד ב-BACN, המכונה "Wi-Fi בשמיים" על ידי חיל האוויר האמריקני,  משמש שער אוניברסלי שניתן להשתמש בו ברחבי העולם.  משפחת מטוסי Global  היא הפלטפורמה המועדפת עבור יותר מ -10 סוגי משימות שונים ברחבי העולם בהתחשב בשילוב האולטימטיבי שלהם של מהירות, טווח וסיבולת, ותשתית התמיכה העולמית 24/7 שבומברדייה הטמין. 
 
ל-Bombardier Defense יש צוותי הנדסה ותמיכה ייעודיים בוויצ'יטה, קנזס, עם היכולת לשלב שינויים לפי בקשת הלקוח ולספק פתרונות אינטגרציה מקיפים עם יכולות הסמכה מלאות בכל קשת הפעולות האזרחיות, הצבאיות וההיברידיות. בומברדייה מוכרת ברחבי העולם בזכות הפורטפוליו המגוון שלה של פלטפורמות מטוסים ייעודיות מוכחות ורב-תכליתיות, וצוברת עשרות שנות ניסיון בעבודה עם מאות מפעילי משימות מיוחדות ומשלבי מערכות משימה ידועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה