שיווק ופרסום

הכשרה חברה לביטוח בקמפיין חדש: "עוברים מפיקדון לפוליסת חיסכון"

הכשרה חברה לביטוח יוצאת בקמפיין ארצי חדש תחת הכותרת "עוברים מפיקדון לפוליסת חסכון", ומציף לתודעה הציבורית את פוליסות החיסכון כאלטרנטיבה מניבה ויציבה
מערכת ice |  1
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הכשרה חברה לביטוח, באמצעות משרד הפרסום בלאנקו (BLANCO) יצאה בקמפיין "עוברים מפיקדון לפוליסת חיסכון", תוך מיצוב פוליסת החיסכון כאלטרנטיבת חיסכון והשקעה מול הפקדת כסף בפיקדונות בנקאיים. הקמפיין נועד לאותת לציבור כי יש תחרות בתחום החיסכון המוסדי, באמצעות קידום BEST INVEST, פוליסת החיסכון של הכשרה, שמאפשרת לחוסכים להשקיע את כספם וליהנות מביזור השקעות, נזילות מידית וסיכון לפי רצון החוסך, לצד תשואות גבוהות בחמש השנים החולפות. 
הקמפיין עולה בעת הנוכחית מפני שמצד אחד הציבור הרחב מתעניין באפשרויות חיסכון והשקעה לאור תנודתיות השוק בישראל ועלייה במודעות הפיננסית, ומצד שני, עדיין רבים ממשקי הבית נזהרים מהשקעת הכסף שלהם מחוץ לפיקדון הבנק ובכך לא נהנים מהזדמנויות תשואה במוצרי חסכון מוסדיים אחרים, זאת לצד הנזילות הניתנת בפוליסת חסכון  לעומת היותו "סגור" בפיקדון, ונקודות היציאה כרוכות בתשלום. 

פוליסות החיסכון הניבו בשנים האחרונות תשואות גבוהות יחסית, כאשר לשם הדוג' פוליסת החיסכון של הכשרה BEST INVEST במסלול מניות של מיטב הניבה תשואות של כ-77% והתשואה במסלול הכללי של הכשרה בחמש השנים האחרונות עומדת על כ-40%. 
פוליסת חיסכון מתאימה לכל סוגי המשקיעים וניתן להתחיל להשקיע בהשקעה ראשונה של החל מ- 5,000 שקל או הפקדה שוטפת של 300 שקל לחודש ומעלה, יש בה 21 מסלולי השקעה שניתן לעבור ביניהם ללא עמלות וקנסות, ניתן להשקיע בה לכל תקופה לבחירת החוסך, דמי הניהול קבועים וידועים מראש ופדיון הכספים נזיל כך שאין צורך להמתין לנקודת יציאה וניתן למשוך את הכספים בכל עת. בנוסף, בשונה ממסלולי חיסכון והשקעה אחרים, מדובר במוצר חיסכון עם סביבת וודאות גבוהה מפני שהוא מנוהל על ידי גופים מוסדיים. 
עדי שגיא, מנהלת השיווק של הכשרה חברה לביטוח, מסרה: "מהלך שיווקי נכון הוא מהלך שנועד לספר לקהל היעד משהו שהוא עדיין לא ידע ושיכול לעזור לו לשפר את חייו. המצב כיום בו משקי בית חוששים מהשקעות מוסדיות פשוטות ובכך מפספסים אפשרויות חיסכון טובות, וכמו כן מהנחות מוצא שמרניות שגורמות לציבור הרחב לחשוב שרק הפיקדונות יכולים לספק להם את היציבות והנזילות להן הם זקוקים".

עדי שגיא. צילום: שירעד שליט
"כשמדברים על השליטה של הפיקדונות, זה גם השליטה על התודעה. האמת היא שיש הרבה אפשרויות אחרות בשוק, וחברות הביטוח, כגוף מוסדי, יכולות וצריכות לספק אלטרנטיבת חסכון אטרקטיבית מאד. המטרה של הקמפיין הנוכחי היא להציף את המודעות הציבורית הפיננסית ל- BEST INVEST מבית הכשרה חברה לביטוח, כאחת מאפשרויות החיסכון הטובות במשק, ולספק למשקי הבית את הביטחון שהם יכולים לעשות יותר עם הכסף שלהם מבלי לוותר על הביטחון שמספקים הגופים המוסדיים". הוסיפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין מעולה באמת, כל הכבוד (ל"ת)
    רותם 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור