שיווק ופרסום

אופירה אסייג והקמפיין למען החטופות: "אם הן לא שבות, אנחנו לא שוות"

הקמפיין למען החטופות בסימן יום האישה הבינלאומי מכה גלים וחורך את הרשת. אופירה אסייג, גילה אלמגור, עינת שרוף, דורית בייניש, יפה בן דויד ומובילות דעה נוספות בחזית ההסברה למען הנשים בשבי החמאס 
דוד זולדן | 
אופירה אסייג, יפה בן דוד, גילה אלמגור (צילום shutterstock, רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל, יוטיוב/ כאן 11)
לקראת יום האישה הבינלאומי בעידן המלחמה: הקמפיין החדש של מטה משפחות החטופים בהשתתפות משפיענים ומובילי דעה חורך את הרשתות ומפגין נוכחות מרשימה בפרהסיה הציבורית. הקמפיין כזכור, בהשתתפותן של כמה מהנשים הבולטות בישראל: אשת התקשורת אופירה אסייג, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, השחקנית גילה אלמגור, שופטת בית המשפט העליון בדימוס דורית בייניש, הזמרת עינת שרוף, הפעילה החברתית ומנכ"לית עמותת 51 מהרטה ברוך רון, ועוד נשים מובילות בחברה הישראלית.
המסר של הקמפיין: "להחזיר את החטופות הביתה עכשיו, כי אין מחיר לחופש שלהן". משתתפות הקמפיין אומרות בין השאר: "אם הן לא שבות, אנחנו לא שוות". הסרט שהושק לרגל הקמפיין, בבימויו של אריאל מרגלית שאף כתב את התסריט, נפתח בשורה הבאה: "השנה יש רק 19 סיבות לציין את יום האישה הבינלאומי: 19 החטופות שבשבי חמאס מאז 7 באוקטובר".
בהמשך הן מציינות כי: "כל עוד שהן לא פה אין לנו מה לחגוג. כל ההישגים וכל ההצלחות חסרי משמעות כשיש 19 נשים, כמונו, בשבי חמאס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה