שיווק ופרסום

מרגש: זו המחווה של פרטנר TV לנשים בישראל

לכבוד יום האישה הבין לאומי פרטנר TV יוצאים במחווה מרגשת ליוצרות קולנוע ישראליות. כמו כן, לוחמות גדוד 'שחר' יצאו לסיור משותף עם מנהלות פרטנר לתערוכת 'שובר שוויון' כתמיכה להעצמה נשית בארץ

מערכת ice | 
פרטנר TV בפרויקט מרגש (צילום shutterstock)
לקראת יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 למרץ, קבוצת התקשורת פרטנר ממשיכה לתמוך בקולנוע ישראלי נשי כבר בשנה השנייה. במהלך החודש הקרוב יוצגו בפרטנר TV מבחר סרטים קצרים של יוצרות קולנוע ישראליות בבכורה טלוויזיונית, אשר הוצגו בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים.
הסרטים בוימו בידי מיטב הבימאיות המבטיחות בישראל ומציגים קשת רחבה של סגנונות קולנועיים מז'אנרים שונים. מבין הסרטים שישודרו: 'בעלות ברית' בהשתתפות ג'וי ריגר, 'פתחי לי אחותי' בהשתתפות אגם רודברג, 'בריס' בהשתתפות דניאל טיופין, 'פסק זמן', 'מחצבה', 'פחזניות', 'הרחבה שלפני המוזיאון' ועוד.
הפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים בירושלים הוא הפסטיבל היחיד לסרטי נשים בישראל. מטרתו של פסטיבל קולנוע החברתי, שמנוהל על ידי עמותת "נשים בתמונה", לחגוג ולחשוף יצירה נשית מקורית, מתוך אמונה שייצוג שוויוני יוביל לעולם שוויוני. במהלך הפסטיבל, בו נותנת פרטנר חסות, מוצגים למעלה מ-70 סרטים שנוצרו על ידי נשים מהארץ ומהעולם.

ההנהלה הבכירה בפרטנר (צילום: ינאי יחיאל)
בנוסף, פרטנר מאמצת מזה 16 שנים את גדוד שחר, הגדוד הלוחם בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף,  גדוד מעורב של לוחמים ולוחמות. בהובלת מפקדת הגדוד סגן אלוף ירדן שוקרון, לוחמות הגדוד, אשר שבו רק לאחרונה מפעילות בעזה, מצטרפות לסיור יחד עם מנהלות פרטנר במוזיאון העיצוב בחולון, שם מתקיימת בימים אלו התערוכה "שובר שוויון". התערוכה, הראשונה מסוגה בה מוצגים מעל 120 פרויקטים מהארץ והעולם, עוסקת בקשר בין עיצוב ומגדר.

(מתוך 'פתחי לי אחותי'. קרדיט: בועז יהונתן יעקב)
כזכור, לאורך השנים פרטנר מקפידה על מדיניות קידום ושוויון בין נשים לגברים. תנאי ההעסקה של העובדים והעובדות בפרטנר אינם מושפעים ממגדר זה או אחר, אלא נקבעים על פי אופי התפקיד וביצועיו המקצועיים בלבד. את השדרה הניהולית הבכירה בפרטנר מאיישות כ-50% נשים.

(מתוך 'מחצבה'. קרדיט: מאי עבאדי גרבלר) 
בנוסף, פרטנר קוראת לנשים שעוסקות במקצועות ההנדסה, תכנות, מערכות מידע, טכנאיות, מכירות, שירות ושיווק להצטרף לחברה. בדומה לשנה שעברה, החברה יצאה בימים אלו במבצע "חברה מביאה חברה", במסגרתו עובדת הממליצה על עובדת חדשה תזכה במענק של 3,000 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה