שיווק ופרסום

ערן זרחוביץ' בקמפיין ראשון: כשראובן ממליץ על בנק יהב | פרסומת השבוע

לאחר 4 שנים בהם שימש כפרזנטור של המותג "מפעל הפיס", ערן זרחוביץ' נבחר להוביל את הפרסומת של בנק יהב, שעליו אחראי משרד הפרסום "Lead Ogilvy". בקמפיין המוצלח, אסף הראל מתאחד עם זרחוביץ' שמגלם את ראובן, הדמות המפורסמת מ"ארץ נהדרת"

מערכת ice |  3
ערן זרחוביץ (צילום Lead Ogilvy)
אחד האתגרים הגדולים בעולם הפרסום והשיווק הוא היכולת לשלב את המסר העסקי ללקוח יחד עם רגש שימשוך את תשומת לבו. בימים בהם הפרסומות של היום שמות דגש דווקא על רגש שמתאפיין בהזדהות למלחמה הנוכחית, הפרסומת החדשה של בנק יהב, שעליו אחראי משרד הפרסום "Lead Ogilvy" ושאותו מוביל הקומיקאי ערן זרחוביץ' בכישרון רב, היא פרסומת השבוע שלנו.
לאחר 4 שנים שבהם שימש כפרזנטור של המותג "מנוי פיס", השחקן והקומיקאי המוכשר ערן זרחוביץ' עובר לבנק יהב ובקמפיין החדש מגלם את ראובן, אחת הדמויות המפורסמות והאהובות של תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת".

אכן, משרד הפרסום "Lead Ogilvy" צדק כשבחר בזרחוביץ' להוביל את הפרסומת החדשה על ידי ביצוע הדמות האהובה מתוכנית הסאטירה, דבר שיעניק לבנק יהב את מטרתה העיקרית – העברת המסר המסחרי בצורה המיטבית ביותר לצרכן. בפרסומת, בנק יהב מציע הצעה משתלמת במיוחד לצרכנים  – מגוון הלוואות בתנאים נוחים. 
 
דבר המשרד
בזמן שהבנקים האחרים מזיעים בלשכנע את הציבור שהם הכי טובים, כבר שנים ארוכות שבנק יהב הוא הבנק ההוגן והמשתלם בישראל ופעם אחר פעם מאתגר את קטגוריית הבנקים כולה. בקמפיין החדש בחרנו בפרזנטור מרענן, יפה תואר ובייב מגנט לספר את הסיפור של בנק יהב דרך האמת המוצרית הייחודית שלו בכדי להוציא את עם ישראל מחושך לעו"ש. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
מטרת הקמפיין הייתה לגרום לאנשים לשאול את עצמם, האם הם נמצאים בבנק שנותן להם את התנאים הכי טובים במערכת הבנקאית, עם יחס הוגן, שירותיות ומקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מעבר בנק זה מהלך שקשה לאנשים לבצע, וביצירת הקמפיין היינו צריכים כל הזמן להיות מאוד חדים על היתרונות שבנק יהב מציע ומה שהופך אותו ל-"הכי משתלם, הכי בשבילך".
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כשמדובר בראובן, אין משפט שהוא לא קאלט. הנה כמה שאנחנו לא יכולים להפסיק לצטט: "ויהי יום, ויהי יאללה", "יפה תואר ובייב מגנט", "דברי קריינים בנחת נשמעים" וזה עוד בלי כל הבדיחות שנשארו על רצפת חדר הכתיבה.

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
זרחוביץ' עושה את הדמות של ראובן כבר למעלה מעשור, וכשהוא נכנס לדמות, השניוניות וחידודי הלשון כבר יוצאים ממנו באופן אוטומטי, כך שכתיבת הבדיחות לא רק זרמה בקלות, אלא גם הייתה מצחיקה במיוחד.
דבר הבמאי
"כיף גדול, כמעט 20 שנים אחרי מסודרים ועוד איזה 10 אחרי הפרלמנט לחזור לעבוד עם זרחוביץ׳, אחד האנשים המצחיקים בארץ. וכיף לא פחות לחזור לדמות של ראובן שתמיד אהבתי. תודה שבעל פה לכל מי שבחר בי לקמפיין הזה. נראה לי הצליח לנו״.
קרדיטים 
משנה למנכ"ל: דורון ארד 
מנהלת לקוחות: חן ביטון  
סופרווייזרית: מאיה זידנברג 
סמנכ"ל קראייטיב: עידן רגב
מנהלת קריאייטיב: מאיה פלר 
קופירייטר :דביר לויטס
במאי: אסף  הראל 
הפקה: אוג 
בית פוסט: סאונדהאוס
צלם: מתן בללתי
עורך אופליין: עידן סטולר 
עורך אונליין: קאלר וקומפ: אלון טיסון
מפיקה בפועל: עילית אנגל
מפיקת פוסט: ג'ני מנביץ
לקוח בנק יהב:
סמנכ״ל אסטרטגיה ושיווק: שחר אלון 
מנהל השיווק והדיגיטל: אוהד רייך
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גזענים מתנשאים, נמאסתם! (ל"ת)
    ישראלי 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בנק יהב
    דשדש 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרנס בחינם סתם אחד כלומניק הייתה לכם אחת יפה פרסמה וקידמה את הבנק.
    סגור
  • 1.
    ערן, אתה אלוף!!!!! פירסומת שתפורה עליך בווווול!
    יפה 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מפסיקה לצחוק מהמשפטים ה"מחוזיים" והמגלגלים לרצפה
    סגור