24/7

חברת הטכנולוגיה הענקית בדרך להיהפך למעצמת פרסומות

אפל הודיעה כי משתמשי האייפונים הולכים להיחשף למספר רב של פרסומות, ועוררה את זעם התעשייה שטוענת שהחברה מתנהלת בצורה תוקפנית. בשנה שעברה החברה השיקה פיצ'ר פרטיות שפגע בתעשיית הפרסום הדיגיטלי, אך נתן קידום לעסקי הפרסומות של עצמה

מערכת ice | 
אפל מיוזיק (צילום shutterstock/ nikkimeel, פלאש 90)
לא מעט סימני שאלה, חששות וחשדנות סובבים את האסטרטגיה החדשה של אפל, שמתבהרת באחרונה באטיות אך בעקביות: ההרחבה המשמעותית של עסקי הפרסום הדיגיטלי שלה.
 
בסוף חודש יולי הודיעה אפל שהיא מתכוונת להציג הרבה יותר פרסומות באפסטור, חנות האפליקציות של מכשירי אפל. מודעות לא יוצגו רק בעמוד החיפוש כפי שקורה כיום, אלא גם בעמוד הבית של האפסטור ובתוך עמודי האפליקציות. השבוע פורסם שהצעד הבא כבר מתבשל, וכי אפל מתכוונת לשלב בקרוב פרסומות לראשונה גם באפליקציות המפות, הפודקאסטים וכן במקומות נוספים. בינתיים, החברה מגבירה את קצב גיוסי כוח האדם לחטיבת הפרסום הדיגיטלי שלה, וביצעה ארגון מחדש לקבוצת הפרסום שתיתן לה יותר עצמאות ומשאבים.
 
אפל מעולם לא התמקדה בעסקי הפרסומות. היא התגאתה תמיד שהיא שומרת על פרטיות המשתמשים, ועושה כסף ממכירת מוצרים ושירותים ללקוחות — בניגוד לחברות כמו גוגל ומטא (פייסבוק), שהן למעשה פלטפורמות פרסום. עם זאת, ההחלטה להגדיל את עסקי הפרסום נשמעת כמו צעד עסקי סביר. לאור ההאטה הכלכלית הגלובלית, הגיוני שאפל תרצה לגוון את מקורות ההכנסה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה