טלוויזיה

ניב גלבוע מצטרף לערוץ חדש: זה הג'וב החדש והמפתיע שקיבל

העיתונאי ומבקר המסעדות ניב גלבוע מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שצפוי לעלות בקרוב. גלבוע, כיום מגיש פינה בתוכנית "הצינור" ברשת 13 ומנהל ערוץ יוטיוב מצליח, יגיש תוכנית בערוץ החדש.
מערכת ice |  6
ניב גלבוע (צילום דני בר אודון)
ניב גלבוע מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS ויגיש תוכנית מרכזית בערוץ. גלבוע מגיש כיום פינה בתוכנית "הצינור עם גיא לרר" ברשת 13 המשודרת לפני המהדורה המרכזית, ומנהל ערוץ יוטיוב וטיקטוק מצליח לביקורת מסעדות עם מילוני צפיות. גלבוע, עיתונאי מנוסה וותיק בשלושת העשורים האחרונים, החל את דרכו כמגיש בחדשות המקומיות והיה עורך ומגיש בגלי צה"ל.
בשנת 2008 הצטרף לערוץ 10, שם ערך את מהדורת השבת עם אשרת קוטלר וניהל את מחלקת הרדיו של הערוץ שהפיקה מבזקי חדשות עבור תחנות הרדיו האזורי. בהמשך הצטרף לצוות התוכנית "לילה כלכלי" והגיש מעת לעת תוכניות שונות בערוץ, בהן "לילה כלכלי" ו"חמש עם רפי רשף". במקביל, הגיש גלבוע תוכנית רדיו שבועית ברדיו ללא הפסקה.

בשנת 2017 הצטרף לצוות התוכנית "אנשים" עם חיים אתגר שם ערך מידי תוכנית את הראיון המרכזי. במקביל הגיש מגוון משדרי אקטואליה ב"קשת", השיק פודקאסט עם העיתונאית יעל רגב, הוציא ספר בשם "50 המסעדות הטובות בישראל וכל הסודות מאחורי הקלעים" ואף השתתף בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי MKR בקשת 12.
רשת i24NEWS הודיעה בחודש שעבר על השקת ערוץ חדשות חדש בעברית שעתיד לעלות כבר במהלך השנה הקרובה. הערוץ החדש מצטרף לערוצי הקבוצה באנגלית, צרפתית וערבית, ויספק לצופים בישראל עדכוני חדשות ודיווחים שוטפים לצד תוכן אקטואלי מגוון, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. בערוץ אמרו כי ההחלטה להשיק את i24NEWS בעברית מגיעה בתום תקופה ארוכה של מחקרי שוק ופיתוח, על בסיסם יבנה הערוץ החדש בהתאמה לקהל הישראלי. הערוץ החדש, שיהיה למעשה ערוץ החדשות הראשון בישראל, יהיה ערוץ מסחרי מבוסס פרסומות, ויהיה זמין בחינם לכל פלטפורמות ה-OTT והדיגיטל בישראל. את הערוץ החדש ינהל ישראל טויטו, לשעבר מנכ"ל חדשות 13, אשר בימים אלו מגייס עיתונאים ואנשי תוכן לערוץ החדש שאולפני נבנים בנמל יפו, במתחם ערוצי i24NEWS.
בשבוע שעבר הודיעו בערוץ על שורה של כתבים שמצטרפים לנבחרת החדשות של הערוץ: דור כהן מחדשות 13 הצטרף ל-i24NEWS ככתב צבאי, נדב אלימלך, כיום מגיש בערוץ הכנסת, הצטרף לדסק הפוליטי של i24NEWS וישמש כתב פוליטי. סיון סיסאי מכאן 11 תהיה כתבת התרבות ולי עייש, כיום כתבת בתוכנית "הצינור", תהיה כתבת משטרה ופלילים.
ניב גלבוע מסר: "אני נרגש להיות חלק מצוות ערוץ החדשות החדש שנבנה בימים אלו. להיות חלק משלב ההקמה של כלי תקשורת זה אתגר מרתק ואני בטוח ש-i24NEWS יביא בשורה אדירה לצופים בישראל".
ישראל טויטו, מנהל i24NEWS בעברית: "ניב גלבוע הוא מגיש מצוין שמבין היטב את החיבור בין טלוויזיה לרשתות החברתיות. אנחנו ממשיכים לבנות את ערוץ החדשות הראשון בישראל, ואני שמח שניב בחר להיות חלק מהנבחרת המעולה שמתגבשת בימים אלו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יצור דוחה
    הוא דוחה 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דוחה. טוב לדיאטה כי כשרואים אותו נתקפים גועל ולא מתחשק לאכול בכלל
    סגור
  • 5.
    רמה ירודה ודוחה. (ל"ת)
    צלופח 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    אדם בלתי נסבל. נראה ממורמר.
    שרה 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זועע
    סגור
  • 3.
    על yes להוסיף ולרכוש ערוצים נוספים
    מיקי 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על yes להוסיף ולרכוש לחבילת הערוצים הבסיסית של yes; ערוץ MTV 90s ולשבצו לאפיק 71, שני ערוצי FOODY: FOODY שמיקום ומטה ראשי (משרד ראשי) הערוץ באמת החיילומופיעים בערוץ שפים ידוענים: אסף גרניט, משה שגב, הילה אלפרט, ערוץ FOOD NETWORK
    סגור
  • 2.
    איך הפשפש עולה למעלה? האמנם? (ל"ת)
    ח.. 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מטורף
    וואו 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד סיבה למה לא לצפות. איזה איש דוחה
    סגור