טלוויזיה

אסף גרניט נחשף: "קשה לי, זה מטורלל"

אסף גרניט ורותי רוסו ממשיכים לעשות טלוויזיה והערב תעלה לאוויר התוכנית "אוטו אוכל VIP" ברשת 13. רגע לפני כן, השניים מדברים על היחסים ביניהם והשף חושף: "בשנים האחרונות מתחיל להיות לי קשה לעשות טלוויזיה"
מערכת ice |  1
אסף גרניט (צילום גיא כושי ויריב פיין)
אסף גרניט ורותי רוסו הם ללא ספק שניים מהשפים והמסעדנים המצליחים ביותר בטלוויזיה הישראלית. הערב (שני) תעלה לאוויר התוכנית "אוטו אוכל VIP" ברשת 13, בו יתמודדו בריאליטי הבישול שחקנים, זמרים ומשפיענים.
רגע לפני, ברשת 13 ערכו ראיון עם השניים. על השאלה מי השניים פחות סבלני ענתה רוסו: "התחרות מאוד קשה.  אסף פחות סבלני אבל אני פחות סבלנית לאסף". על השאלה אם הם נהנים ביחד על המסך, ענה גרניט: "בשנים האחרונות מתחיל להיות לי קשה לעשות טלוויזיה כי אני עושה המון, ובתוך אורח חיים המטורלל שלי זה מתחיל להיות קשה. דווקא אוטו אוכל הוא פורמט טלוויזיוני שממש ממש כיף לי לעשות אותו".  
על השאלה הזו הגיבה רוסו: "אנחנו נהנים. זה עובד לנו ממש טוב. יש אווירה טובה ונעימה ומצחיקה. זו לא הפקה של לחץ ועצבים. אנחנו חברים ממש טובים, זה ממש כיף לעבוד עם מישהו שהוא גם חבר טוב שלך וגם את סומכת עליו". על השאלה האם יש אגו בין השניים השיבה רוסו: "אנחנו בכלל לא בעיניינים של אגו", בעוד גרניט השיב: "להיפך, רותי יכולה לצחוק עלי שאני שתלטן, ואני יכול לצחוק על זה שהיא משפיטה אותי כל הזמן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לכו תעשו חביתה (ל"ת)
    דן 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור