טלוויזיה

רינה מצליח בחשיפה מצמררת: "חליתי בסרטן השד"

בראיון לפודקאסט של ערוץ המשמעות, עם שרון חזיז, סיפרה המגישה: ״אני שידרתי בטלוויזיה עם פאה, ואף אחד לא ידע, זו הייתה שנה קשה מאוד. שמרתי את זה בסוד, זו פעם ראשונה שאני מדברת על זה. הסביבה הקרובה כמובן ידעה, אבל לא רציתי שכולם יכנסו לי לעניינים”
מערכת ice |  1
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' לשעבר, שפרשה אחרי כמעט 30 שנה מחדשות 12, התארחה לפודקאסט ב"ערוץ המשמעות" לראיון שכולו להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, בשיחה חשופה עם שרון חזיז היא שיתפה את הסוד ששמרה שניים.
״אני שידרתי בטלוויזיה עם פאה, ואף אחד לא ידע", אמרה מצליח. "זו הייתה שנה קשה מאוד. שמרתי את זה בסוד, זו פעם ראשונה שאני מדברת על זה. הסביבה הקרובה כמובן ידעה, אבל לא רציתי שכולם יכנסו לי לעניינים”

עוד היא אמרה: " "כדי להקליל לי את העניין, התחלתי למדוד פאות בלונדיניות ולצלם את עצמי בכל מיני פאות מצחיקות". שרון השיבה לה: "אני הגעתי הביתה, לקחתי מספריים, תפסתי לעצמי את השיער ופשוט גזרתי אותו לקארה הכי קצר שיכולתי, ואמרתי לעצמי: 'וואלה יפה לי קארה, לא נורא', רציתי להגיע לזה בשלבים". 
מצליח כאמור, שיתפה שחלתה בסרטן השד כחלק מפרויקט מיוחד של ערוץ המשמעות הנקרא "סרטן השד לא ממתין במלחמה". לפרויקט שותפים, קופ״ח מאוחדת, בנק הפועלים, חברת פייזר, בית חולים קפלן והיזם ניב יעקובי נשיא קבוצת ״ערוץ המשמעות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רינה מצליח
    אבי 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רינה רק בריאות
    סגור