טלוויזיה

ברהנו טגניה בשיתוף מפתיע: "עכשיו אני יכול לפרוש"

מפרוץ המלחמה, ברהנו טגניה לא מפסיק להסתובב בארץ, לבקר בבסיסים השונים ולהגיע ראשון לסקר כל צבע אדום בכל הארץ. אז מה המקום שגרם לכתב שראה הכל להגיד "עכשיו אני יכול לפרוש"? 
מערכת ice | 
ברהנו טגניה (צילום מסך קשת 12)

ברהנו טגניה משתף באינסטגרם סרטון חדש בו הוא מצטלם בתוך תא הטייס במטוס של אל על. עדיין לא ידועה המטרה לשמה הוא הגיע לשם, אבל הוא נראה נרגש ומתלהב מתמיד.
 


 



בזמן המלחמה ברהנו הצליח לפתח ממש מילון משלו כמו "סלפיגניה" שזה אומר סלפי עם ברהנו טגניה לדוגמא, אותו הוא דואג לשווק בעקביות. בסוף הסרטון ברהנו אומר: "אני, ב.ט" שאלה כמובן הן ראשי התיבות של שמו, אבל ראשי התיבות האלו הן כנראה הויראליות ביותר בארץ במהלך החודשיים האחרונים - סרטון של ברהנו טגניה עם חיילי צה"ל בחדשות, הצליח לכבוש את הטיקטוק, הראיון נהיה ויראלי וצבר כ-1000 שימושים בסאונד הסרטון.

אם זה לא מספיק, מספר ימים לאחר מכן, יצאה גרסת טראנס לאותו ראיון, שהתעלתה אפילו על הסרטון המקורי וצברה מעל 2000 שימושים בסאונד. מסקרן לראות מה גרם לברהנו כל כך להתלהב מעצם היותו בתא טייס, אותו כתב שרק לפני מספר שבועות צילם כתבה בעזה יחד עם לוחמי הנח"ל ממש תוך כדי הלחימה.
 

@rel_a_g צריך שברהנו ישמעעע #חרבות_ברזל #ב_נקודה_ט #ברהנוטגניה #טראנס קרדיט ענק לאומן הטראנס @TERRA ♬ צליל מקורי - Dj REL



 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה