טלוויזיה

דרמה בכאן 11: הסדרה האהובה "טהרן" תבוטל?

הסדרה עטורת השבחים של כאן 11 ואפל TV, טהרן, נמצאת בסכנה עקב המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס. הסדרה, שעונתה השלישית כבר צולמה וצפויה לעלות בהמשך, הקפיאה את שידורי העונה הרביעית. "המצב בארץ מורכב, העניין בבדיקה", טענו גורמים בתאגיד
מערכת ice | 
טהרן (צילום באדיבות Apple TV וכאן 11)
הסדרה עטורת השבחים של תאגיד השידור הישראלי, טהרן, הייתה אמורה להצטלם בקרוב לעונה רביעית. כעת, מקורות מוסרים כי יש חשש ביחס להמשך העבודה על הסדרה המצליחה, ונודע כי צילומי העונה הרביעית הוקפאו.
טהרן עוקבת אחרי סוכנת המוסד תמר רביניאן (ניב סולטן), שחלק מעבודתה נשלחת לבירה האיראנית. הסדרה גרפה הצלחה רבה בישראל, ואף נמכרה לחברת אפל TV והפכה לבינלאומית. על פי פרסום של mako, ייתכן כי לאור המצב הביטחוני הסדרה בסכנת ביטול.
גורמים בתעשייה אמרו כי עונתה הרביעית של הסדרה מבוטלת, וכי גם אם תהיה עונה כזו היא לא תהיה בשיתוף חברת אפל. מנגד, גורמים מתאגיד השידור טענו כי לא מדובר בביטול, אם כי פשוט לא ברור מתי הסדרה תחזור. "המצב בארץ מורכב, העניין נמצא בבחינה עכשיו".
עונתה השלישית הסדרה כבר צולמה והיא צפויה לעלות בהמשך השנה, אם כי טרם נקבע תאריך ספציפי. בנוסף, הלו"ז שנשלח אל השחקנים וצוות ההפקה בוטל. חשוב לציין כי מרבית צילומי הסדרה לא מתרחשים בארץ, וסביר להניח כי בנוסף לסיטואציה המורכבת בארץ, אזהרות המסע הרבות שיש לישראלים ברחבי העולם בהחלט השפיעו על ההחלטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה