טלוויזיה

כוכבת האח הגדול על בתה: "השתנו לי החיים, לא הכל היה מרצון"

לין אלפי הזכורה גם כמתמודדת הצעירה מ"האח הגדול" שהפכה לאמא בגיל צעיר, בירכה את בתה לרגל יום הולדתה השני בפוסט מרגש באינסטגרם. "הגעת אליי מתנה מאלוהים, נכון שהכל קרה בבום ולא הכל היה מרצון, הבנתי שאת שלי", כתבה הכוכבת
מערכת ice | 
לין אלפי (צילום אינסטגרם פרטי)
יוצאת ה"אח הגדול" לין אלפי, שכזכור עזבה את הסדרה מיוזמתה ושיתפה אותנו בסיפור הלידה הלא שגרתי שלה, בירכה היום (שני), את בתה לרגל יום הולדתה. סיפור הלידה המיוחד של אלפי אותו חשפה בעבר גרר תגובות רבות, והכוכבת ספגה בין היתר ביקורות באשר לבחירה ללדת בגיל צעיר.
אלפי שחגגה לאחרונה 21, סיפרה בעבר כי היא שירתה כחיילת קרבית וחלמה לצאת לקצונה, אך במשך תקופה ארוכה היא חשה ברע עד שלילה אחד הובהלה לבית החולים ושם היא קיבלה את הבשורה המערערת – היא הייתה בעיצומו של הריון. "הייתי מתייבשת, מקיאה, הרגליים התנפחו, לא הבנתי מה זה", עוד היא סיפרה בעבר: "כל החיים שלי פשוט עברו לי מול הפרצוף בשנייה. לא רציתי את הילדה".
 


על אף סיפורה הדרמטי, אלפי החליטה לשמור את התינוקת. כעת, קצת יותר משנתיים לאחר ההחלטה הגורלית היא מעלה פוסט חדש לאינסטגרם ובו מברכת את בתה לרגל יום הולדתה השני: "גוזל שלי, היום את חוגגת שנתיים. הגעת אלי מתנה מאלוהים לפני שנתיים. נכון שהכל קרה בבום ולא הכל היה מרצון... הבנתי שאת שלי ובחיים לא אוותר עלייך".


מתוך האינסטגרם של לין אלפי


"אני איתך תמיד יד ביד ואף פעם לא אעזוב אותך, מאחורייך תמיד בטוב וברע. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. אני תמיד אתן לך את הכי טוב", כתבה אלפי. נראה כי למרות שבעבר הייתה מעורערת בנושא, האם (הלא כל כך טרייה) מאושרת ובטוחה בבחירתה לגדל את התינוקת. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה